Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5 vm 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ari78
    Bimmer Rookie
    • Jun 2006
    • 95
    • Ylivieska

M5 vm 2000

Morjens

Elikkäs tuli tuossa eilen ostettua m5 vm 2000. Mittarissa on nyt noin 140tkm. Löytyisikö kohtalotovereita? Kiinnostaisi huoltojen hinnat, käyttökokemukset, ja kaikki mitä siitä olisi hyvä tietää. Öljynkulutuksesta jos jollain on myös tarkempaa tietoa niin kiitos. Se vissiin on ominaisuus eikä vika?
    Nykyinen: F11 520d vm.2017
    Ex: E83 X3 vm.2008
    Ex: E63 630iA vm.2005
    Ex: E39 M5 vm.2000
  • sambmw
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 8
    • Lepsämä

Originally posted by Ari78
    Morjens

Elikkäs tuli tuossa eilen ostettua m5 vm 2000. Mittarissa on nyt noin 140tkm. Löytyisikö kohtalotovereita? Kiinnostaisi huoltojen hinnat, käyttökokemukset, ja kaikki mitä siitä olisi hyvä tietää. Öljynkulutuksesta jos jollain on myös tarkempaa tietoa niin kiitos. Se vissiin on ominaisuus eikä vika?
    Hyvän valinnan teit
    Mä taijan ainaki olla, mul on -99 ja 92tkm mittarissa.
    Mäkään en voi sanoa tosta autosta paljoo ku ollu mulla vasta 1,5kk.

Comment

• Leppari
      Newbiemmer
      • Jan 2006
      • 18

m5 2001

Mulla joutu laittaan uuden moottoriohjausyksikön+lamdat et sai päästöt läpi, oli saksassa lastutettu+muutenki sormeiltu ohj.yksikköä.. Muuten Vitun makee peli!
      Now:M3-11 ex:X6 35d -08, X5 4.6IS- 03 ,m5- 01, S4-99, 540-97,Passat 1.8T, 325 e36, arstra g 2.0-16v, 325ix-turbo-89, 320i-88

Comment

• dunkelblau
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 1151
        • Uusimaa

Kertokaa ny kokemuksia gyntheriltä ostetuista, ku kaveri on just ostanu auton ja haluaisi tietää siitä lisää!!!
        "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

Comment

• superb
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2827

Saksan hintataso (mm. mobile) kiinnostaa, samoin autojen yleiskunto ja yleisimmät viat... kansien ohjurien kuluminen ja kytkimen kuluminen, mitä muuta?

Comment

• m5 lemans
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 190
            • espoo

M5 2000

Mulla vm 2000, ajettu 95 tkm. Suosittelen www.m5board.com --> messageboard --> e39 forum. Siellä on paljon kamaa: viat, parhaat parannukset etc.

Pähkinänkuoressa viat jne: yleinen vika on Vanos äänet kuin käynnistää. Ei vaarallista mutta ääni vähän epämiellyttävä. Toinen yleinen vika MAF:it (ilmamäärämittarit). Koneen kuuluu syödä jonkun verran öljyä (löytyy netistä; muistaakseni 1.5 L/10.000 km!?). Mulla ei ollut suurempia ongelmia - ainakaan vielä. Perä huutaa vähäsen (muu ei huomaa mutta minä kylläkin). Huollot hoidettu Laakkosella: xenon valo, raidetangon päät, normaali huollot ja sellaista sälää.

Parhaat "parannukset": putkisto (mulla Kellener SuperSound), SS (shortshifter, ja UUC Motorwerksin yleisesti suosittu) jne

Tervetuloa jengiin

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎