Silti sitä tunnistimen paikkaa mietin koska siihen samaan letkuun olisi nätti laittaa T-haaralla letku mittarille.
V70 Volvossa lähti imusarjan päästä letku jossa oli nokassa paineanturi.
Paineanturi on muistaakseni suoraan imusarjassa, eikä siihen mene mitään letkuja.
Näin on!
Tuli käytettyä toi imusarja irti, kun samaa hommaa mietin. Ikäväksesi voin kertoa, että siitä imusarjasta ei lähde mitään letkua, josta vois paineen mittarille varastaa (ei ainakaan facelift 194hv/410Nm mosasta).
Ahtoputkesta (alumiini) ennen egr-venttiiliä onnistuu helposti ottaa paine mittarille.
Nyt on painemittari asennettu ja kiihdytyksessä nakkaa hetkellisesti noin 1.3bar ja sitten tiputtaa 1.1bar paineeseen.
Millaisia paineita olette mitanneet omista dieseleistänne vakiona/lastutettuna?
Nyt on painemittari asennettu ja kiihdytyksessä nakkaa hetkellisesti noin 1.3bar ja sitten tiputtaa 1.1bar paineeseen.
Millaisia paineita olette mitanneet omista dieseleistänne vakiona/lastutettuna?
Saman suuntaiset tuntuu olevan sulla ku mullakin.
Maksimit tuntuu tosiaan olevan 1,3bar, joka yleensä saavutetaan ahtopaineen ensimmäisessä nousussa maksimiarvoon (kun täydellä kaasulla polkee). Sitten toi säätö pitää sen 1.1-1.2bar. Mulla on ihan vakio (193hv) toistaiseksi, mutta vaimolta on jo saatu lupa ohjelmointiin
Comment