Mulla on tollanen e34 korinen bemari.Ongelmana on että kuskin puolelle jalkatilaan tulee vettä josta se valuu taakse jalkatilaan.Auto oli ammattikoululla laitettavana muista vioista ja kattelivat samalla vesireijät yms että ovat auki.Ruostereikiä ei ole.Ei tule muuta mieleen kun että vuotaa tuulilasin tiivisteestä.Vaihdatin lasin parivuotta sitten.Jos jollakin ollu samaa vikaa niin kertokaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vettä lattialla
Collapse
X
-
hävittääkö nesteitä tai haiseeks glykoli -> lämppärinkenno?Last edited by Axum; 22-06-2006, 10:18.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Tuleeko vettä aina kelistä riippumatta vai ainoastaan sateella tai pesun yhteydessä? Onko autossa ilmastointia -> kondenssivesiletku tukossa ? Muistaakseni ainakin hanttarin puolella oli pellissä sisälokarin takana kohta, joka ruostuu helposti ja vesi juoksee sisään. En tiedä onko kuskin puolella sama, mutta kurkkaappa sinne.W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
Comment
-
-
Originally posted by haraldMuistaakseni ainakin hanttarin puolella oli pellissä sisälokarin takana kohta, joka ruostuu helposti ja vesi juoksee sisään. En tiedä onko kuskin puolella sama, mutta kurkkaappa sinne.
Mulla vuotaa silloin tällöin talvella apumiehen puolelle keskikonsolin sisältä (tai siis vesi tulee kardaanitunnelin kohdalta). Viittaisi ehkä joidenkin poistoputkien jäätymiseen? Mitään vikaa en ole vielä löytänyt, kun en ole oikein etsinytkään kunnolla.
Yleisesti ottaen vuoto kun pitäisi saada aikaan valvotuissa olosuteissa, niin voisi sitten rauhassa purkaa autoa ja etsiä veden alkulähdettä. Mutta painepesurin käytön yms. yhteydessä en ole vielä koskaan saanut vettä sisälle, niin on tuo homma jäänyt.
Tuulilasi on melkeinpä ainoa vaihtoehto, jos kerran ei ole lainkaan ruostetta ja kaikki reiät ovat varmasti auki. Ja jos siis ei vuoda lämppärin kennon tiivisteistä.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Ei muuta kuin sisusta pihalle autosta (matto+penkit).
Itse väänsin rojut irti parissa illassa.
Eli jätät vaan autoon kuskin penkin ja keskikonsolin ja kojetaulun.
Sitten ajat sen auton sinne harjapesuun ja alat kurkkia, mistä ruikkii sisään.
Jos vettä ei tule tässä vaiheessa mistään sisään, voi lopuksi kokeilla sade ilmalla ajella, josko tulisi alustan alta.
PS. onko kukaan kokeillut tätä--> http://www.z3bimmer.com/OffTopic/E24Bimmer/Gummi/
Comment
-
-
Originally posted by miikkovaMulla on tollanen e34 korinen bemari.Ongelmana on että kuskin puolelle jalkatilaan tulee vettä josta se valuu taakse jalkatilaan.Auto oli ammattikoululla laitettavana muista vioista ja kattelivat samalla vesireijät yms että ovat auki.Ruostereikiä ei ole.Ei tule muuta mieleen kun että vuotaa tuulilasin tiivisteestä.Vaihdatin lasin parivuotta sitten.Jos jollakin ollu samaa vikaa niin kertokaa...
Ota matto pois siitä jalkatilasta ja kaveri joka laskee vettä. Sitten itse makaamaan sinne jalkatilaan ja lamppu kouraan. Itselläni oli entisessä E34:ssa vuoto siinä tuulilasin edessä olevan muoviritilän alla. Johtojen läpiviennit antoi vettä sisään.Last edited by Arnolds; 22-06-2006, 12:57.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by miikkovaKyllä se vesi kai tulee sateella.Ei ole jäähdytysvettä eikä autossa ole ilmastointia.Ei ole tosiaankaan tietoa mistä se vesi tulee mutta nyt tosiaan alan epäillä sitä sisälokarin tausta...pitänee repiä lokari pojes.
Comment
-
-
miikkova
Do diin.Löytyhän se vika.Elikkä otin kuskin penkin pois ja matto sivuun.Vettä oli lattialla litratolkulla mutta onnex ainoastaan kuskinpuolella.Ennenkun kerkesin repimään sisälokaria pois niin tuli mieleen tuo kattoluukun poistoputki ja mihin se menee,olin aikavarma että helmakoteloon....Noo kaadettiin vettä kattoluukun aukon reunaan reilustikkin mutta mitään ei tullu mistään ulos,jos olis ootellut niin kaipa sitä olis tihkunut sisään kynnyskotelon alta.Otin poran käteen ja porasin helmakoteloon reijän ja tuli vettä litratolkulla pellolle.Tuli sitten mieleen että olin tukkinut tietämättäni helmakotelon reijät ruosteen suojalla,paineilmalla aikanaan laitoin oikeen isän kädestä.Luulenpa että tuo vesi onkelma on menneen talven lumia.Kiitän kaikkia neuvojen antajia
Comment
-
Comment