Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pullistuma Saksasta ostetussa renkaassa, mitä tehdä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iikoo
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 230
    • Finland

    Pullistuma Saksasta ostetussa renkaassa, mitä tehdä?

    Eli renkaaseen tuli selkeä pullistuma kuviopintaan, eli sisäpuolen tukiverkko selkeesti paskana. Valmistusvikaanhan tossa voi hyvin vedota, mutta onko kellään kokemuksia kuinka homma pitäis hoitaa kun kyseiset renkaat ostettu rengas-onlinen kautta saksasta. Renkaat Marangonin Zeta-lineat.

    En ole vielä kysyny rengas-onlinestä, lähinnä olis eka kiva tietää jos jollain olis kokemuksia/vinkkejä kuinka homma vois toimia mahdollisimman jouhevasti...
    Perhekuljetin VW Passat Variant 2.5TDI 4MOTION
    Ex:E36 325i Coupe
    Ex:Talvilintta VW Jetta
  • M5 talviautona
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 242
    • Kokkola

    #2
    Originally posted by Iikoo
    Eli renkaaseen tuli selkeä pullistuma kuviopintaan, eli sisäpuolen tukiverkko selkeesti paskana. Valmistusvikaanhan tossa voi hyvin vedota, mutta onko kellään kokemuksia kuinka homma pitäis hoitaa kun kyseiset renkaat ostettu rengas-onlinen kautta saksasta. Renkaat Marangonin Zeta-lineat.

    En ole vielä kysyny rengas-onlinestä, lähinnä olis eka kiva tietää jos jollain olis kokemuksia/vinkkejä kuinka homma vois toimia mahdollisimman jouhevasti...
    Meillä oli vastaava ongelma maasturin renkaassa, mutta patti tuli renkaan kylkeen ja oli isompi kuin nyrkki / merkki bf goodriht vai miten vittu se kirjotetaan?
    No kuiteskin. Rengas sarja 5kpl haettiin hesasta ja vietiin kokkolaan ja 4 pantiin siellä hesassa vanteelle, yx otettiin varalle ja sit muutaman kuukauden päästä saatiin uus vanne varapyörälle ku jouduttiin tilata se jostain kiinasta varmaan, ei muutaku rengas paikalle ja parin päivän päästä tuli se patti. Mentiin paikalliseen rengas liikkeeseen kuka myy kyseistä rengasta, ja ne otti yhteyttä maahantuojaan (ei renkaan myyjään) ja hesasta tuli edustaja katsomaan kyseistä rengasta ku ei uskonu moista. Sit se anto meille uuden renkaan ja kauheesti jotain avaimenperiä ja kyniä ja muuta rojua korvaukseksi.
    Ei halunnut edes nähdä kuittia koska rengas oli käyttämätön vaikkakin ostosta oli jo kuukausia.
    Veikkaan että sun kandeis soittaa sinne rengas onlineen ja kysyä, takuuseenhan ton pitäis mennä, jos asiallinen firma niin pitäis hoitaa asia kitisemättä.
    ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

    325e 2,7 e30
    318i e30
    535ia e34
    m5 e34
    525 e34
    316i e30
    524td e28 = Ei savua ilman tulta
    Viimesin bemari 316i e36
    Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

    Comment

    • himonussija
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2005
      • 392
      • Finland

      #3
      Jos niillä homma pelaa niinkuin tällaisissa isommissa nettifirmoissa pitäisi, niin eiköhän ne laita rahtifirman pojan hakemaan paskan renkaan kotoasi. En tiedä kun ei ole kokemusta ko. firmasta. Suora lainaus rengas-onlinen sivuilta:

      Renkaiden palauttaminen on mahdollista esimerkiksi silloin, jos renkaat on toimitettu vahingoittuneina. Selkeä 30 päivän palautusaikamme poistaa riskin, että joutuisit ostamaan jotakin, mitä et halua. Tämä palautusoikeus on selvästi parempi, kuin lain edellyttämä 14 päivän palautusoikeus tuotteille, joita et halua. Selvyyden vuoksi toimitus- ja maksuehtomme löytyvät erilliseltä sivulta.

      Osoitteemme:
      Delticom AG
      Brühlstr. 11
      30169 Hannover
      Germany

      puhelin: +49-511-93634925, faksi: +49-89-208080815

      Älä milloinkaan palauta renkaita yllä mainittuun osoitteeseen. Emme voi hyväksyä mitään rengastoimituksia tähän osoitteeseen. Ole hyvä ja soita meille tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: [email protected] , niin noudamme renkaat.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎