Announcement

Collapse
No announcement yet.

remmiahtimissa komponenttien järjestys???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

    remmiahtimissa komponenttien järjestys???

    itsellä on tiedossa variaatioita, kuinka remmiahtimella varustetun koneen imupuoli tulisi hoitaa ja juuri näillä näppylöillä valitsen jonkun vaihtoehdon joko järkevimmän tuntuisen tai sen joka tilojen poitteessa on mahdollinen.

    nyt kaivataan kuitenkin kokemuksia miten kukakin on laitteet laittanut.

    eli miten:
    huohotus
    tyhjäkäyntimoottori
    kaasuläppä ennen vai jälkeen ahtimen
    bypass?? kaasuläppäkotelolla, alipaine suhinaventtiilillä vai millä hoidettu

    ps eräitä keskusteluja olenkin jo käynyt kiitos kuvista ja infosta se tietää johon kalikka kalahtaa
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
  • reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

    #2
    Perskokemuksella, paras on:
    ilmanputsari-imlamääränmitari-kaasuläppä/tyhjäkätntiservo/(huohoti,"tai ulkoilmaan")/jarrutehostin/alipainehässäkät-Ruuviahdin/remmiahdin-bypass-imusarja-alipaine/ylipainemittari/bypassalipainekellon ohjaus-kone...
    ...

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎