Announcement

Collapse
No announcement yet.

L-Jet kierroksenrajotin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JOuMan
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 587
    • E-Pohojanmaa

    L-Jet kierroksenrajotin

    Eli tarttis tietää miten tossa vanhas vm-85 L-jetissä m20b23 koneessa sais ton kierroksenrajoittimen nostettua nykyisestä 6000rpm ,500-1000rpm ylemmäs?Virranjakajan pyörijän vaihdolla ei ollu vaikutusta,joten meinasin kokeilla toista 323i l-jetin ohjain boxia,mutta siinä oli ainakin yksi pinni eri paikassa joten sillä ei kones lähteny edes käyntiin,luultavasti ei saa kipinää.Voiko se rajoitin olla tossa boksissa,ja mistä löytyis kytkentä kaavio kyseiseen 0280 001 308 tai 0280 001 301 numeroisiin laatikkoihin jos kokeilisin vaihtaa parin johdon paikkaa siiinä liittimessä.

    Liitin: http://kotisivueditori.mtv3.fi/esika...=1088980838104

    Oikealla vakio boxi: http://kotisivueditori.mtv3.fi/esika...=1088980861528
    E30 329i M50 Turbo (SOLD)
    E39 M5 Twinturbo
    Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
    Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
    Audi A8l 4.0tfsi
    E24 635Csi
  • Miika Tissari
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1802
    • Varkaus

    #2
    Kyllä se rajoitin on siinä pyöriässä, koska ainakin M20B20 otti yli 7000rpm kun oli rajoittamaton pyöriä... :lol: Vaihtu kyllä aika äkkiä rajoittimilliseen pöriään. Kiristä sitä jousta siitä pyöriästä, niin rajoitin nousee.
    E28 ///M-tech V8 -83
    E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

    Comment

    • energy
      BTCF Member
      • May 2003
      • 1696
      • Haukipudas, Oulu

      #3
      Originally posted by Miika Tissari
      Kyllä se rajoitin on siinä pyöriässä, koska ainakin M20B20 otti yli 7000rpm kun oli rajoittamaton pyöriä... :lol: Vaihtu kyllä aika äkkiä rajoittimilliseen pöriään. Kiristä sitä jousta siitä pyöriästä, niin rajoitin nousee.
      Onkohan tuo samanlainen kuin kaasari/k-jet vehkeessä? Mulla oli edellisestä jakajasta se kontaktipinta ihan hapettunu/ruosteessa, hyvin kiersi m20b20 ~7800rpm :lol: Siellä tosiaan on semmonen palikka jousen päässä, joka tietyssä vaiheessa koskettaa siihen kontaktipintaan -> sytkä katkeaa.
      :: e32 750il :: 03/1988 :: diamantschwarz ::
      :: e36 "330i 6-gang" cabrio :: 09/1995 :: cosmosschwarz :: projekti
      :: e46 325xi touring :: 11/2003 :: titansilber :: projekti

      Comment

      • f1zz
        GTi:stä tuttu
        • Sep 2003
        • 1469
        • Veikkola

        #4
        Eli jouman otti rajottimen pois juuri vaihtamalla pyöriän normaaliin rajoittamattomaan ja silti kone jarruttaa 6000-7000rpm. näin puhuimme aikasemmin. Minä taas myin boxin jolla omani kyllä kiersi kivasti yli 7000rpm ilman rajoitinta ja nyt pitäsi rousku saada käyntiin..

        Comment

        • JOuMan
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 587
          • E-Pohojanmaa

          #5
          Juu noita pyörtimiä on tullu kokeiltua jo montaa eri mallia ja tuloksetta.Eli joku muu katkaisee sytyn 6000 kierroksen hujakoilla.Kokeilin myös uudella vj kannella ja rajoittimella olevalla pyörtimellä ja jumitin sen keskipako jousen,mutta ei kierrä ei .Kokeilen avata noi kaks boxia eli ton mun ja f1zz boxin ja katton jos niis löytyis jotain eroja.
          E30 329i M50 Turbo (SOLD)
          E39 M5 Twinturbo
          Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
          Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
          Audi A8l 4.0tfsi
          E24 635Csi

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎