Announcement

Collapse
No announcement yet.

330D ahdot hukassa!

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 330dii
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 37
    • Tampere

330D ahdot hukassa!

Eli näin:sladissa mentiin, sit kuului kauhee pihaus koneelta ja sen jälkeen noin 80% tehoista hukassa. Eli turbolta varmaan lähti jokin putki irti/repes? Ja autonihan oli viikko sitten Metro_auton remontissa jossa piti purkaa koko kone. Uskaltaako ton kiesin ajaa noin 100km päähän metro_autolle ilman ahtoja? tekeekö pahaa koneelle? Nii ja kertokaa jos teitäkin on kusetettu metro_auton paska"korjaamolla"
    BMW E46 330D vm-00sigpic
  • tuikku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1353

.
    Katteleppa ensin, onkos kaikki ahtoputket enää paikoillaan.
    Jos olisi vaikka joku jäänyt remontissa huonolle kiristykselle.
    Se kun irtoaa, niin kuuluu kyllä paljon vaarallisempi pamaus, kun mitä itse vika on.
    Samalla periaatteella toimivassa mesessä säätyy teho ahtopaineen puuttuessa niin alas, ettei ole mitenkään mahdollista moottoria enää särkeä, vaikka haluttaisikin.
    .
    CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
    Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
    Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
    tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

Comment

• Jonttufantti
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 34

Metroautosta sen verran, että nokkaremmin vaihdossa ajoittivat ensin väärin kun kuulemma oli "tullut uudet arvot tuolle koneelle" (524td). Kumma juttu, että ajoitus muuttuu vaikka kone pysyy samana.... voisi varmaan käytää järkeään. Pari viikkoa vaihdon jälkeen oli konehuone melkoisessa sotkussa kun olivat rikkoneet venttiilikopan tiivisteen.

Antoivat muuten tilalle Opel Corsa 1,2:sen kaksimetriselle kaverille...suonenveto jalassa kuskin pukille voimistellessa ja poistuessa. Vittuilua sanon minä.

Sen tiivisteen vaihdoin sitten itse kun kerroin käyttäneeni heidän palvelujaa jo kahdesti, eli ne kuuluisat ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Comment

• JayJay-
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 625
        • jkl

veikkaampa et sulla on lähteny ilmanputsarille menevä putki irti ainakin itellä kävi juuri viikolla niin et päästelin aika railakkaasti autolla pikkutietä menee ja sit himmasin T risteykseen niin putki pamahti irti ja turbo ei toiminu enää.. en tiedä heittikö se jonku vikatilan sit päälle mutta 10 min parkissa olin ja ihmmettelin ja laitoin putken paikalleen niin taas mentiin
        Autoton..
        ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"

Comment

• 330dii
          Bimmer Rookie
          • May 2006
          • 37
          • Tampere

Mun biemeri oli 9viikkoo metro autolla sen takia kun korkeepainepumppu leikkas kiinni ja hajotti samalla pumppua pörittävän akselin ja rattaan jakopäästä. Nyt kun sain auton vihdoin pois sieltä niin se käy välillä 5dellä ja välillä 4lläkin pytyllä ja nyt tosiaan alko hieman VITUTTAAN kun ahdotkin katos! NE apinat ei vaan osaa kasata konetta oikein. Kaikkein hauskin oli se kun ne oli saanu ekaa kertaa koneen kasaan, alko starttaileen eikä lähteny. NE apinat oli unohtanu kiristää yhden suuttimen kunnolla ja naftaa tirsku sinne tänne Kumma juttu että edes kehtaa myöntää tollasen mokan
          BMW E46 330D vm-00sigpic

Comment

• 330dii
            Bimmer Rookie
            • May 2006
            • 37
            • Tampere

katoin äsken pellin alle ja se on niin täynnä muovia että piti peilin kans tiirailla turboo täytyy varmaan antaa taas APINOIDEN hoitaa
            BMW E46 330D vm-00sigpic

Comment

• tuikku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 1353

.
              Kannattaisiko kuitenkin ensin kokeilla niitä ahtoputkia heilutella.
              Kannattaa myös huomioida, että ilma moottoriin tulee, mikäli ahtoputki on irronnut, niin ilmanputsarin ohitse. Varmaankin kannattaa hiekkasimpia paikoja vältellä.
              .
              CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
              Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
              Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
              tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

Comment

• 330dii
                Bimmer Rookie
                • May 2006
                • 37
                • Tampere

asian on jo hallunnassa. imusarjan kyljestä lähteny Putki irti. on se kyl kumma kun ei osata metroautolla edes klemmaria kiristää
                BMW E46 330D vm-00sigpic

Comment

Working...
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎