mites noi bemut mitkä on tuotu italiasta,onko ne valmistettu saksassa vai onko italiassakin jonkisortin tehdas??
olis yks myynissä ja oon kiinnostunu siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon ku on ostamassa tuonti bemarii? kokemusta ei ole ollenkaaan bemareista.. kertokaapa hieman tietämättömälle! kiitoksia etukäteen..
325 italiasta??
Collapse
X
-
Eipä niitä Italiassa tehdä. Ymmärtääkseni Italiasta tuonti on aika hankalaa kun vertaa Saksaan. Itse etsisin kyllä mieleisen Saksasta.
Aiheesta lisää löytyy tuolla Search nappulalla.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
-
Vezu
Se on autoliikkeessä myynnissä ja kun kävin sitä kattelee niin hyvässä kunnossa näytti olevan.. ei naarmuja eikä klommoja pahemmin näkyny
ihmettelin kyllä kun kysyin liikkeenmyyjältä että onko auto tuotu saksasta vastaus oli aika erikoinen että italiasta. piti kysyä tuota tehdas juttuu kun esim mersun vitoja on tehty jossain välimerenmaassa, eli vitossa paljon vikoja jne.. mutta saksalaisten tekemänä mainio menopeli.
Comment
-
Itse hommasin italiasta bemun ja kyselin tutulta asioista (italialainen) ja lopulta päädyin lopulta ostamaanki sen. Minua helpotti asiat et max nop.raj. 120km yleisillä teillä ja et jos on huoltokirja (libretto) niin "yleensä" pitää paikkaansa. ok, vein huoltoon ku sain alle ni etutukivarret ja takajarrulevyt vaihtoon mut "asiantuntioiden" mukaan mittarilukema pitää paikkansa ja itse olen tyytyväinen autoon.
Mut eikö se niin oo että jos tiedät tarpeeksi niin se on sama mistä hommaat ja jos et niin osta paikasta josta saat parhaan takuun.330daT M-Sport II -02 170kw/520nm
Comment
-
Joo nopeusrajoitus on 120, mutta 140 ajaessa oot autostradalla tientukkona.Originally posted by newportItse hommasin italiasta bemun ja kyselin tutulta asioista (italialainen) ja lopulta päädyin lopulta ostamaanki sen. Minua helpotti asiat et max nop.raj. 120km yleisillä teillä ja et jos on huoltokirja (libretto) niin "yleensä" pitää paikkaansa. ok, vein huoltoon ku sain alle ni etutukivarret ja takajarrulevyt vaihtoon mut "asiantuntioiden" mukaan mittarilukema pitää paikkansa ja itse olen tyytyväinen autoon.
Mut eikö se niin oo että jos tiedät tarpeeksi niin se on sama mistä hommaat ja jos et niin osta paikasta josta saat parhaan takuun.
Hyvä, että helpotti tietää, ettei italialaiset osaa väärentää huoltokirjoja tai ruuvata mittareita..
Comment
-
Ettei vaan olis tarkottanut että auto on Italiasta uutena myytyOriginally posted by VezuSe on autoliikkeessä myynnissä ja kun kävin sitä kattelee niin hyvässä kunnossa näytti olevan.. ei naarmuja eikä klommoja pahemmin näkyny
ihmettelin kyllä kun kysyin liikkeenmyyjältä että onko auto tuotu saksasta vastaus oli aika erikoinen että italiasta. piti kysyä tuota tehdas juttuu kun esim mersun vitoja on tehty jossain välimerenmaassa, eli vitossa paljon vikoja jne.. mutta saksalaisten tekemänä mainio menopeli.
Mersuja nyt tehdään missä vaan. Ei vaan tehdäänhän jotain bemareita jenkeissäkin ja jopa venäjällä? Venäjällä käsittääkseni vain omille markkinoille.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
Itsellä on oma auto ollut koko historiansa italiassa ja löytyy täydellinen huoltokirja sekä todella hyvällä pidolla ollut...et kyllä sieltä hyviäkin autoja saa
mulla on varustelistankin mukaan joku italy version
E34 520 -91,E34 540IA(http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=170110)
ex.318iS E36 -94 Individual Serie "Class II",e30 318is,e21 315
Comment
-
No se nyt on sama asia jos Suomessa ostat auton Helsingistä ja sillä on koko ikänsä ajettu Stadia ympäri niin on varmaan täynnä parkkipaikkalommoja ja muutenkin on ajotahti vähän erilainen kuin jos ostat auton jostain Utsjoen peräkorvesta jossa sillä on ajettu kerrallaan 150 km yhdensuuntaisia maantie taipaleita ja pysäköity toisen auton viereen kerran vuodessa.
Kävin Helsingissä pari viikkoa sitten ja seurasin ihan taksin takapenkiltä muita autoja niin on se naarmujen ja lommojen määrä VÄHÄN eri luokkaa kun meillä päin. Hyvä ettei joka toisessa autossa jotain jälkeä ollut! EI herranjumala miten ne siellä touhottaa ja sooloilee!!
Comment
-
Vezu
siinä bemus oli täydellinen huoltokirja,että eiköhän ne mittarin lukemat sitten pidä paikkansa.. mitäs muute maksaa jos bmw merkkiliikkeessä käy tarkistamassa noi kilometrit? eikö kilometrit näy auton "tietokoneessa" mihin nyt jää kaikki viat sun muut?? ´Joo tätä oon ihmetelly et italiasta tuotu bemari on noin pari tonnii halvempi kun saksasta tuotu tai suomalainen bemu.. löytyykö jotain järkevää selitystä tälle?
Comment
-
Huoltokirjan perusteella nyt ei kuitenkaan kannata lähteä autoa ostamaan, vaikka sen olisi itse jeesus täyttänyt, mutta kyllähän sen nyt aika pitkälti pystyy tutkimaan onko auto kilometrejä vastaavassa kunnossa.Originally posted by Vezusiinä bemus oli täydellinen huoltokirja,että eiköhän ne mittarin lukemat sitten pidä paikkansa.. mitäs muute maksaa jos bmw merkkiliikkeessä käy tarkistamassa noi kilometrit? eikö kilometrit näy auton "tietokoneessa" mihin nyt jää kaikki viat sun muut?? ´Joo tätä oon ihmetelly et italiasta tuotu bemari on noin pari tonnii halvempi kun saksasta tuotu tai suomalainen bemu.. löytyykö jotain järkevää selitystä tälle?
Eikä pysty tarkastamaan kilometrien oikeutta mitenkään..“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Vezu
mutta eikö ne jää johonkin boksiin?? Tuttu osti tuonti volvon (V70) jolla oli mittarin mukaan ajettu 150tkm,sitten hajos loota vei sen merkkikorjaamolle sielä ne sit samalla törkkäs pistokkeen autoon ja katteli mitä tietoja sieltä näkyy,näkyi sielä vaikka mitä esim. autolla oli sen boksin mukaan ajettu 330tkm, joka oli se oikea km määrä.. mittariahan on nyt helpompi ruuvailla/vaihtaa mutta mites näitä oikeita tietoja boksin sisällä pääsee muuttelemaan..
Comment
-
Piuhat kiinni ja muuttaa..ei sen vaikeampaa. Bemarissa ei mistään näe oikeita kilsoja jos ne on ammattitaitoisesti muutettu.Originally posted by Vezumutta eikö ne jää johonkin boksiin?? Tuttu osti tuonti volvon (V70) jolla oli mittarin mukaan ajettu 150tkm,sitten hajos loota vei sen merkkikorjaamolle sielä ne sit samalla törkkäs pistokkeen autoon ja katteli mitä tietoja sieltä näkyy,näkyi sielä vaikka mitä esim. autolla oli sen boksin mukaan ajettu 330tkm, joka oli se oikea km määrä.. mittariahan on nyt helpompi ruuvailla/vaihtaa mutta mites näitä oikeita tietoja boksin sisällä pääsee muuttelemaan..
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Volvo ei ole BMW, joten toi ei nyt auta..Originally posted by Vezumutta eikö ne jää johonkin boksiin?? Tuttu osti tuonti volvon (V70) jolla oli mittarin mukaan ajettu 150tkm,sitten hajos loota vei sen merkkikorjaamolle sielä ne sit samalla törkkäs pistokkeen autoon ja katteli mitä tietoja sieltä näkyy,näkyi sielä vaikka mitä esim. autolla oli sen boksin mukaan ajettu 330tkm, joka oli se oikea km määrä.. mittariahan on nyt helpompi ruuvailla/vaihtaa mutta mites näitä oikeita tietoja boksin sisällä pääsee muuttelemaan..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
Comment