Announcement

Collapse
No announcement yet.

Outo ääni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu85
    Newbiemmer
    • Jun 2004
    • 5
    • Joensuu

    Outo ääni

    Ihme loksahdus kuulu perästä kun löysää vedon pois tai pumppaa kaasua vedon ollessa päällä,mistähän vois johtua?
    bmw 1.8
  • Sami320
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 169
    • Lahti

    #2
    oliskohan ristikot loppu, en tiiä viisaammat korjailkoon.
    e30 316 ja e34 520 e46 320d

    Comment

    • bemari320mies
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 788
      • Suodenniemi

      #3
      Kyllä sieltä on kardaanin ristinivel mennyt. Ristinivel on kulutustavaraa takavetoisissa, niin kuin vetonivelet etuvetoisissa. Mutta osa ei ole kovin kallis ja vaihto on kohtalaisen helppo, kun on kunnon työkalut.
      Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
      EX: BMW E34 525i -90
      EX: BMW E28 528iA -85
      EX: BMW 320i Taxi -86

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Mä mietin tossa vähän aikaa sitten samaa. Mulla semmonen loksahdus kuulu kun paino kytkimen pohjaan sillon kun oli vähän vetoa päällä vielä. Empä siitä sen kummemin välittänyt kunnes tein montussa uutta putkea. Huomasin että laatikon toinen kiinnitys pultti yli löysällä.
        Tarkista se
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • Cee.Koo
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 354
          • Twilight zone

          #5
          Perän välitys kulunut eli liikaa hammasvälystä (lautaspyörä/pinjoni), Perämurikan kannakekumi loppu tai joku muu taka-akselin pusla finaalis.
          Tässä muutama mahdollisuus lisää.
          With jap crap, life sucks and then you die

          Comment

          • sqxo
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 902
            • no man's land

            #6
            Mitäs väljät vetarit tekee? Loksahtaako vai mitä? Veikkaisin jotain sellasta tai sitten ristiniveltä tms..

            Mulla ainakin oli tässä e28 528i:ssä vähän aikaa sitten takakelkan isot puslat ihan totaalisen loppu, oire oli helvetillinen jysähdys kun esim. vaihto vaihdetta tai paino kaasua moottorijarrutuksen jälkeen. Niin ja auto tuntu olevan kovemmissa vauhdeissa "kuulalaakereilla", tuuli vei autoa kaistan laidasta toiseen ku takakelkka liikku. Samalla vaihdettii perän ja korin välinen kumi (mikä näytti hapettuneelta mutta toimintakuntoselta) ja ne isot puslat, ja viat loppu kyllä siihen. Enää ei jytise ja menee ku kiskoilla! Eli jos sulla ei jysähdä kunnolla vaan "loksahtaa" niin tuskin on vika ainakaa isoissa puslissa.. Mut en lupaa mitää! :wink:

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎