Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kolina takavasemmalla..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vega_
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 888
    • Kokkola

Kolina takavasemmalla..

Eli auto on E30 6-syl ja takavasemmalla kolisee jokin.
    apurungon helat on vaihettu viime tiistaina ja luulin kolinan loppuvan siihen, mutta ei.
    voisiko vika olla esim. iskarin yläpään kumessa?

kolina kuuluu aina kuoppaa/epätasaisuuteen ajattaessa.
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11693
    • Kouvola

mulla kolis samalla tavalla ja iskarin yläpään kumit oli paskana...helppohan noi on kattoo onko ehjät vai ei! ei ollu muistaakseni ku jotaa 30€ pari kl-varaosassa.

Comment

• VesaK
      Newbiemmer
      • Mar 2004
      • 10
      • Hämeenlinna

Mulla oli sama ongelma 89 316i:n kanssa. Sen takaiskarin ylätuki"laakeri" oli niin loppu, että oli päässyt se metalli holkki irti siitä kumista. Se siellä sitten kolisteli. Uus makso jotain 12e(halpa). Toi sullakin on melkovarmasti vikana. Hinta ei tosiaan ole paha. Ihan pienissä töyssyissä se kolisteli eniten. Se on helppo vaihtaa kun otat iskarin+tukilaakerikumin irti yläpäästä(3pulttia) ja nostat autoo tunkilla. se tippuu alas ja uus tilalle ja takas.

toivottavasti auttaa...

Comment

• Sampsa
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 46

Samaa mulla ja tänään kun kävi huollossa todettiin, että takaiskareiden kiinnityskumit rikki ja oikean puolen takajarrusta puuttuu kiinnitysrauta. Veikkaisin kolinan johtuvan jommasta kummasta.
        2006 E86 Z4M Coupe

Comment

• Jubu
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2002
          • 937
          • Kuusankoski

Originally posted by Esko
          mulla kolis samalla tavalla ja iskarin yläpään kumit oli paskana...helppohan noi on kattoo onko ehjät vai ei! ei ollu muistaakseni ku jotaa 30€ pari kl-varaosassa.
          kumit videen , ja ne isot prikat hitsaamalla siihen "ylälaakeriin " niin ei tutise sieltä enää

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎