olen ostattelemassa 1990 535 Bemua tai sitten 1992 525 24v koneisena, molemmat ajettu alle 200 tkm.
Kumpi tekniikka on parempi ja mitä kannattaa ottaa huomioon?
Itse valitsisin ennemmin tuon 525:n jos ei ole kiire. 535 on varmasti kestävämpi koneeltaan mutta vie tuota bensiiniä sitten huomattavasti enemmän eikä lähdöissä niin suurta eroa ole.
Jos molemmat ovat hyväkuntoisia niin ei tarvitse pettyä valitsit kumman tahansa..
Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
525i:n omistaneena ja reilu pari sataa kilometriä 535i:llä ajaneena autojen ero on huomattava. Kyllä se 535i:n vääntö vaan kuljettaa sitä tankkeria huomattavasti mukavammin (nimenomaan mukavammin, en puhu niinkään kulkupuolesta). Lastu tosin muokkaa 525i:n vääntökäyrää huomattavasti mukavempaan suuntaan.
Ja kyllähän se litran isompi kone ainetta enempi haukkaa kun nilkka suorana ajelee, se onkin sitten eri tarina mitä se normiajossa vie
Kiitos kaikille vastauksista/mielipiteistä, varmaankin kaadun sen 535:n suuntaan, auto kun oli tosi siisti saksan tuonti, kilsoistahan ei pääse varmuuteen vaikka oli h-kirja aina paikallisella BMW:llä huollettu 134 tkm kokonaismäärältään.
Kaikinpuolin kyllä ikäisekseen siistin näköinen ei pahempia kulumia sisustassa joka on kangas, kaikki ehjää jne jne...
Ainakin itselläni jo pelkän varustelutason ja hinnan suhde teki sen, että E34 535i on saatava. Samaan hintaan, kun E34 535:en saa tuhdilla varustuksella saa vain karvalakki 525i M50:stä.
Kävin kerran kokeilemassa E34 535i:tä. Ei se alavääntö mikään niin hirmuinen ollu, ku mitä täällä puhutaan. Tai, ehkä odotin vaan liikoja tai sitten siinä yksilössä oli jotain vikaa.
Suosittelen kuitenkin 535i:tä. Onhan siinä enempi miesten moottori, vaikka ei tää M50B25 mikään ihan susi oo
Comment