ostin tollasen ruottista pari vuotta sitte tuodun 325 coupen vuosimallia 93 kuinkas oonkos ymmärtäny ny oikein et ku sen rekisteriottees ei lue mitään kateista eikä vähäpäästösyydestä niin periaattees turbotus olis vähä niinku heleposti toteutettavis????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vähäpäästöinen kö???
Collapse
X
-
Kyllähän -93:sen pitäis olla jo vähäpäästöinen....Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Itellä 5/92 rekisteröity 3.8 M5 joka ei myöskään ole merkitty vähäpäästöiseksi... Eikös -92 tullut joku lakimuutos?
edit: Kävin konttorilla kysymässä asiaa ja katsastusmies tuumasi "niinhän sen pitäis olla" ja "täytyisi enemmän selvittää asiaa jos tietäisin mitä muutoksia autollesi olet suunnitellut"
Comment
-
-
Originally posted by Hemi-90 eteenpäin ei tarvitse erikseen lukea katista mitään, koska se on siitä eteenpäin kaikissa oltava ilman mainintaakin. Poikkeukset tähän lukee kyllä otteessa(arabimuuttoautot tms.).
Eli kun ei ollut mainintaa "vähäpäästöinen" -> remmiahdin pellin alle ja katti putkistoon = Leima.
T:KakeTallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino
Comment
-
-
Kyssäri tähän väliin kun ahtamisesta puhutaan..
ESS-tuning tuo markkinoille tuplaturbon E46 korisille autoille. On kuulemma stage I ja II mallia tee-se-itse asetus. Eli imusarja vidduun ja siihen kylkeen kiinni tämä palikka, lisätään hihnapyörä ja toimitetaan moottorinohjausyksikkö Norjaan ohjelmoitavaksi. Eli tälle tulee TUV+ kaikki muut hyväksynnät.
2.5 litran pataan tulis se n. 270hv ja 350Nm vääntöä stage I konseptilla.
Kyssäri kuuluu: jos tuolla kerta tulee olemaan noi hyväksynnät niin pitääkö silti käydä testauttamassa ne pakokaasut yms? Leimallehan tuo totta kai pitää saada... mutta jos kerta sarjatuotettu turbo niin eikös yksi yleinen todistus käy kaikkiin samanlaisiin turbosarjoihin? (valaiskaa tietämätöntä..)
Ja pitäskös ne jarrut vaihtaa samalla tehokkaampiin?....
Kyselin vähän sieltä niin ei vielä ainankaan stage I vaadi kytkimelle muutoksia , pitäs mennä ihan hyvin , tietysti ajotavasta riippuen.
Ja lystille hintaa se 4000€, siis pelkkä ahdinsatsi, noin suurin piirtein.
Twinscrew...Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by kakeMun E36 -92 rekisteriotteessa ei lukenut mitään erikoista mainintaa. Alunperin siis "arabimuuttoauto".
Eli kun ei ollut mainintaa "vähäpäästöinen" -> remmiahdin pellin alle ja katti putkistoon = Leima.
T:KakeBemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by CeerayJa pitäskös ne jarrut vaihtaa samalla tehokkaampiin?....
Twinscrew...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by CeerayMutta onhan tossa mallisarjassa M3, jossa on yli 270 hv...
Lelu: "315" -83 "THE RACER"
EX: Astra 2.0 sport -00
EX: 320i Touring -89"Emma"
EX: 528i -84 "IGOR"
EX:Vectra -93 "IKE"
EX: 518i -87 "WanhaHerra"
EX:316 -88 "ruttureplica"
EX:316 -86
-MME connection-
-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Itseasiassa ainoa ämmäläinen jossa kori todella on erilainen on juuri e30. Ja korissa on aika paljon eroavuuksia.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
Comment