Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 ix touring vm94

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Puuhis:)
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 56
    • Helsinki

    525 ix touring vm94

    Moi olen uusi näiden bemareiden parissa. Tuli tuossa viikonloppuna ostettua ko. kuljetin. ja nyt kysynkin onko jotain ogelmia kun mittariston alla juoksee kokoajan jotain saksan kielistä tekstiä? Ja toiseksi mikä on tuon auton korimalli E34: kö? Onko noissa ollut jotain tyyppivikoja, mitä kannattaa tarkistaa?


    -Puuhis
    V40 T4
    EX: E36 325 sedan
    Ex: E36 320 coupe
    Ex: E34 525 ix
  • kuukankorpi
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 634

    #2
    Vois auttaa asiaa kun kertoisit mitä siinä lukee.Se on check controlli mikä siinä herjaa.

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Puuhis:)
      Moi olen uusi näiden bemareiden parissa. Tuli tuossa viikonloppuna ostettua ko. kuljetin. ja nyt kysynkin onko jotain ogelmia kun mittariston alla juoksee kokoajan jotain saksan kielistä tekstiä? Ja toiseksi mikä on tuon auton korimalli E34: kö? Onko noissa ollut jotain tyyppivikoja, mitä kannattaa tarkistaa?


      -Puuhis
      ..joku muu olisi tarkistanut mitä siinä ruudussa lukee _ennen_ ostamista

      Kokeileppa lukea alkuun e34 FAQ osiota:


      Kielen saat vaihdettua englanniksi näillä ohjeilla:



      t.Ville

      Comment

      • Puuhis:)
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 56
        • Helsinki

        #4
        Sepä se kun ei lukenu sillon mitään, mutta nyt lukee vaikka mitä. täytyypä tutkia nuo linkit, kiitoksia.
        V40 T4
        EX: E36 325 sedan
        Ex: E36 320 coupe
        Ex: E34 525 ix

        Comment

        • Puuhis:)
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 56
          • Helsinki

          #5
          Nyt selvisi vikailmoitukset kun sai englanniksi tuon mööpelin. Ainut mitä en tajunnut oli break lineings?
          V40 T4
          EX: E36 325 sedan
          Ex: E36 320 coupe
          Ex: E34 525 ix

          Comment

          • alspe
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 3402
            • Tre

            #6
            Originally posted by Puuhis:)
            Nyt selvisi vikailmoitukset kun sai englanniksi tuon mööpelin. Ainut mitä en tajunnut oli break lineings?
            Jarrupaloista valittaa, voi olla vain kulumisanturivika.
            G30 520d xDrive
            EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

            Comment

            • Puuhis:)
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 56
              • Helsinki

              #7
              Ok, täytyy tutkia, kiitoksia paljon kaikille vastanneille.
              V40 T4
              EX: E36 325 sedan
              Ex: E36 320 coupe
              Ex: E34 525 ix

              Comment

              • Puuhis:)
                Bimmer Rookie
                • Jul 2006
                • 56
                • Helsinki

                #8
                Ei näytä ruusuisesti alkavan minun kokemukset bmw:stä.
                Nyt on semmoista ongelmaa että vitos vaihteella kun kun polkasee kaasun pohjaan kahdeksankympin vauhdissa niin kierrokset nousee muuta vauhti ei, onko kytkin loppu vai voiko vika olla jakolaatikossa tms? Ei ole oikein tietoa näistä nelivedoista. Siten vielä toinen juttu, cc:ssä lukee:suspn levelling ja näyttäisi valuttavan jotain nestettä perän läheisyydestä.
                V40 T4
                EX: E36 325 sedan
                Ex: E36 320 coupe
                Ex: E34 525 ix

                Comment

                • patu
                  BTCF Member
                  • Jul 2003
                  • 542
                  • Porvoo

                  #9
                  Originally posted by Puuhis:)
                  Siten vielä toinen juttu, cc:ssä lukee:suspn levelling ja näyttäisi valuttavan jotain nestettä perän läheisyydestä.
                  Herjaa takajousituksen korkeudensäädöstä, ei pysty pitämään oikealla korkeudella kun jostain vuotaa nesteet pihalle...noiden nivomatic iskareiden vaihto ei olekaan ihan halpaa lystiä
                  BMW F30 330e LCI
                  Buick Riviera 455cid -71


                  Volvo V70 mk III - Ex
                  Jaguar F-Pace - Ex
                  Camaro 3gen - Ex
                  Subaru Levorg - Ex
                  Volvo V60 - Ex
                  Porsche 924 - Ex
                  BMW 1502 -76 - Ex
                  The Best or Something - Ex
                  BMW e39 540iA touring - Ex
                  BMW e34 525iA touring - Ex
                  BMW e34 520i -Ex
                  etc.....

                  Comment

                  • Petteri75
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 2540
                    • Kirkkonummi

                    #10
                    Originally posted by patu
                    Herjaa takajousituksen korkeudensäädöstä, ei pysty pitämään oikealla korkeudella kun jostain vuotaa nesteet pihalle...noiden nivomatic iskareiden vaihto ei olekaan ihan halpaa lystiä
                    Itsekin E34 Touringia hinkuavana on pakko kysyä, että miten tuon nivomaticin vikaantuminen ilmenee? Jos ei satu huomaamaan takapään nesteiden vuotamista tms? Kuinka todennäköistä on kohdata E34 Touring, jonka nivomaticissa on ainakin jotain vikaa?
                    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                    Comment

                    • Puuhis:)
                      Bimmer Rookie
                      • Jul 2006
                      • 56
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by patu
                      Herjaa takajousituksen korkeudensäädöstä, ei pysty pitämään oikealla korkeudella kun jostain vuotaa nesteet pihalle...noiden nivomatic iskareiden vaihto ei olekaan ihan halpaa lystiä
                      Pystyykö noita mitenkään korvaamaan joillan vaikio iskareilla, jos vaihta normi pumpun ohjaustehostajalle?
                      V40 T4
                      EX: E36 325 sedan
                      Ex: E36 320 coupe
                      Ex: E34 525 ix

                      Comment

                      • Wangel436
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2002
                        • 1029
                        • Ylöjärvi

                        #12
                        Eiköhän sen pysty! kun vaan poistaa käytöstä tuon takapään kierron,miksi se pitäisi poistaa? jos vielä kohtuullisen edullisesti saisi korjattua,ainut että nuo takaiskarit taitaa olla kallein sijoitus jos joutuu vaihtamaan....
                        Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                        E61 530D ///M-sport




                        Comment

                        • Puuhis:)
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2006
                          • 56
                          • Helsinki

                          #13
                          Juuri sitä meinasin, että jos ois ollut iskarit rikki niin olisin kyllä sijoittanut ihan normaali iskareihin. Mutta eipä onneksi ollut, yksi letku oli haurastunut ja tihutti sieltä.

                          Ja taas mennään. Tosin perä on vieläkin matalampana kuin keula ja CC. valittaa samaa juttua, vaikka ilmasin sen järjestelmän?
                          Taidan vaan laittaa madallus jouset eteen niin tippuu balanssiin, josko se sitten lakkaisi herjaamasta...
                          Jos jollain on myydä etupäähän madallus jousia tai koko settiä niin laita privaa.
                          V40 T4
                          EX: E36 325 sedan
                          Ex: E36 320 coupe
                          Ex: E34 525 ix

                          Comment

                          • Wangel436
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2002
                            • 1029
                            • Ylöjärvi

                            #14
                            Nostappa aavistus sitä perää ylöspäin niin sitten ei pitäis enää herjata cc:n
                            Omassa madallus oli sopiva ja kun konttiin tuli muutama lisäakku ja subikotelot niin montussa aina välillä herjas cc,mutta aavistus perää ylöspäin niin johan loppui! ilmeisesti sitten perä meni liian alas kun cc valitti
                            Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                            E61 530D ///M-sport




                            Comment

                            • Puuhis:)
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2006
                              • 56
                              • Helsinki

                              #15
                              Mitenkäs tuo nosto tapahtuu?
                              V40 T4
                              EX: E36 325 sedan
                              Ex: E36 320 coupe
                              Ex: E34 525 ix

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎