mikä olisi hyvä vaha tuolle värille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
diamand shwarz väriin vahaa?
Collapse
X
-
Auto Glymin musta Ultra Deep Shine toimii ainakin Cosmos schwarz metallic:issa. En tiedä onko paras, mutta hyvä on ! Riippuu tietty kans, että missä kunnossa maalipinta on, pitääkö tehdä jotain muuta käsittelyä ennen vahausta. Hyväkuntoiseen mustaan tekee ainakin todella hienon kiillon.W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
-
-
Originally posted by RCWautoglymin punainen+kulta+musta.
Viimeinen silaus olisi vielä tosiaan ollu tuo kultainen päälle mut nuukana miehenä en sitä ottanut. Kultainen ei ilmeisesti ainakaan merkittävästi tuo enää lisäkiiltoa mutta vahapinta kestää huomattavasti pidempään kuin että olisi pelkkä musta. Hyvän pinnan perusta on kumminki aina huolellinen pesuEletään vaan vaikka piruuttaan
Comment
-
-
Simoniz original liquid.
Edit: Toi nyt oli aika pintapuolinen ja muutenkin paska testi mutta itse olen useiden vuosien käytön jälkeen vaihtanut auto glymin mequiarsin hoitoaineisiin. Toistaiseksi ei autoglymin salkkuun enää glymin tuotteita eksy. Hinta on sama ja laatu parempaa (ainakin omasta mielestäSyy glymin suureen suosioon taitaa olla sen todella helppo käyttö.
Last edited by Juppe; 26-07-2006, 10:45.
Comment
-
-
Originally posted by JuppeSimoniz original liquid.
Edit: Toi nyt oli aika pintapuolinen ja muutenkin paska testi mutta itse olen useiden vuosien käytön jälkeen vaihtanut auto glymin mequiarsin hoitoaineisiin. Toistaiseksi ei autoglymin salkkuun enää glymin tuotteita eksy. Hinta on sama ja laatu parempaa (ainakin omasta mielestä) Syy glymin suureen suosioon taitaa olla sen todella helppo käyttö.W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
Comment
-
-
Glymin mustalla tuli ihan hivelevää jälkeä, keräs paskatkin pois hyvin. Haisee muuten ihan suihkushampoolta. On vaan perhanan kallista ainetta, että jos jostain saat samat tulokset halvemmalla niin sitä suosittelen. Tais maksaa 25e purkki?(Korrekin TFX sai ääniä Gallup-alueella, ihan vaan korvan taakse koska maksaa alle kympin) Kesto jää nähtäväksi. Simonizia koittivat ihan syliin asti työntää AD:ltä mutta en muista paljonko maksoi.
AG on kyllä helppo käyttää, mutta niin kai ne on muutkin. Mustasta ei saanut kovatöistä edes reilulla annostuksella, meni vain tavaraa hukkaan. Punainen tuntuu käsituntumalta enemmän puleerausvahalta, mustassa taitaa olla hyvätkin liuottimet seassa. Kulta taas nyt on mitä kovahartsivahalta voit odottaa.
Ja testeistä sen verran että saa olla kovinkin luotettava lähde ja sponsorisuhteet selvillä ennen kuin innostun. Enemmän tulee itse kokeiltua näppituntumalta miten aineet toimii. Ja onhan siinä autossa pintaa, että jos rahat riittää niin purkkeja vaan kaikkia laatuja.
Comment
-
-
Originally posted by BemariVompattiGlymin mustalla tuli ihan hivelevää jälkeä, keräs paskatkin pois hyvin. Haisee muuten ihan suihkushampoolta. On vaan perhanan kallista ainetta, että jos jostain saat samat tulokset halvemmalla niin sitä suosittelen. Tais maksaa 25e purkki?(Korrekin TFX sai ääniä Gallup-alueella, ihan vaan korvan taakse koska maksaa alle kympin) Kesto jää nähtäväksi. Simonizia koittivat ihan syliin asti työntää AD:ltä mutta en muista paljonko maksoi.
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment