Moi. Onks kellään omakohtaisia kokemuksia otsikon kaltaisesta tekniikka-swapista. Käytännön pulmat ei mua huoleta, vaan se paperipuoli. Realoemista kun katteleepi, niin osilla on eroja vaikka lampaitten syödä, mutta mototemat myy samaa osaa 525:sta 750:n. Pitäiskö 750:ssa olla jäähdytetyt takajarrut vai onko ne pelkästään langissa? Perä on kai molemmissa sama, lukollinen 8-pulttinen. Samoten etuakselisto taitaa olla samaa kamaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tekniikanvaihto 730->750
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
herrakani
-
Valitettavasti en tuota E32:sta juurikaan tunne, mutta oletko käynyt katsomassa seiskalle omistetuilta foorumeilta? Esim. http://www.7-forum.com/modelle/e32/v12-entwicklung1.php ?E39 520iA -02
Comment
-
-
herrakani
Haa. Tuolta kävi ilmi moottorin paino, 275kg. Real Oemin mukaan takajarrulevyt on eri, ja varmaan satulatkin. Palasarja taakse on kumminkin varaosaliikkeissä sama, niin se ei mahtuis varmaan 1cm paksumman levyn kanssa. Jousitushan mulla tulee ihan eri kamasta kun alkuperäiset. Etujarrulevyt ja satulat tuntuis olevan samat jokatapauksessa, paitsi langissa sitten isommat.
Mut tossa on ainoot, mitä mulla tulee katsastuksessa kysyttävistä hommeleista mieleen. Jos joku on eri mieltä niin kertokaa ihmeessä.
Comment
-
herrakani
Eei.
Mutta suuri osa kamoista on jo. Taka-airbagit uupuu vielä kun en oo päättäny tuleeko rullapalkeet vai makkarat, jne. Alan nikkaroimaan tollasenaan varmaan, ostelen osia projektin edistyessä. Tekniikan osalta kamat on jo, noi takajarrusastulat puuttuu vielä.
Comment
-
mitäs meinaat tehdä vanhalle moottorille? olis hakusessa m30b30E30 323i [pajalla]
Nissan Primera GT
myydään e34 osaa
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=173239
Ex. Opel Manta GSi -84, Ford Escort RS2000 -76
Member of Team ERT
Juodaan_naiset_kauniiksi.com
Comment
-
-
herrakani
Comment