Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elikkäs 535 vm.97 hankkiminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EOL
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 175
    • Kankaanpää, Finland

    Elikkäs 535 vm.97 hankkiminen

    Jep eli tuollainen 535 vm.97 195tkm olis kiikarissa ja lähdinkin kyselemään että onkos jollai kokemuksia kyseisistä laitteista ja et onko hyvä kestoisia kyseinen malli on viel automaatti et onkos lähiaikoina tulossa ongelmia jos kyseisen auton hommaan? Kun Vielä ei juurikaan bemareista ole kokemusta. Kiitän jo etukäteen!
    Last edited by EOL; 30-07-2006, 17:50.
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    535-malleista saattaa tyyppivikana mennä syyläri 540:n tapaan hajalle.

    Muutenkin 535i on hieman väliinputoajan roolissa, sillä 540 on tehojen puolesta parempi, eikä kulutuskaan hirvitä 535 verrattuna.

    Toki E39 perusviat on kaikissa malleissa olemassa, niistä löydät searchilla lisää tietoa.

    Comment

    • marlin
      Bimmer Rookie
      • Feb 2006
      • 33
      • Tampere

      #3
      Samanvuotinen, hiukka vähemmän ajettu on ollut kulkupelinä nyt toista vuotta. Mahtavaa kyytiä ja aivan vioitta on laite toiminut. Ainoa miinushuomio on ollut kampiakselin stefan hienoinen öljyn hikoilu..kuulemma tyyppivika. Ei ole kuitenkaan aiheuttanut mitään toimenpiteitä..on niin vähäistä.
      Hyvin pysyy 535:llä muun liikenteen mukana, vaikka joku sitä pitääkin väliinputoajana!? Miksi sitten 540... saman tien M5 !
      535:ssä lienee aika lailla sama tekniikka, kuin 540 mallissa, vain pienemmällä teholla ja väännöllä( kuka sanoo, voipi olla vaikka parempi kestävyys??). Muut hankitaan vaikuttaneet seikat...pienempi hankintahinta ja ehkä pienemmät polttoainekulut...riippuen tietysti kaasujalasta.
      HIENO AUTO KAIKENKAIKKIAAN!

      Comment

      • mailman
        BTCF Member
        • Jul 2003
        • 8003
        • Vantaa

        #4
        Eikös sitä 535:n suositella, että biilin pitäisi olla 9/98-> uudempi? (ja tämähän muistaakseni on ollut tälläkin foorumilla ikuinen "kinastelun" aihe).
        Sähköjä ja jotain uusittu tuossa välissä sitten? Joku osaavampi kertokoot tarkemmin

        Originally posted by marlin
        Hyvin pysyy 535:llä muun liikenteen mukana, vaikka joku sitä pitääkin väliinputoajana!? Miksi sitten 540... saman tien M5 !
        535 vs. 540 = hinnassa ei hirveitä eroja, ja kuten mainittu ei kulutuksessakaan. Tehoissa taas on ihan selkeä ero.
        (540 vs. M5 = jumalaton hinta/teho-ero kuitenkin)
        G01 ///M40i '19
        F48 xDrive20i ///M-Sport '18
        E39 ///M5 '00

        Comment

        • EOL
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 175
          • Kankaanpää, Finland

          #5
          Niin

          Joo o
          Last edited by EOL; 02-08-2006, 22:41.

          Comment

          • EOL
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 175
            • Kankaanpää, Finland

            #6
            Niin

            Tosta tuli mieleen et olis tossa sellanen vm.96 540 ajettu vähän päältä 200tkm ja se on tosin tuotu saksasta muutama vuosi sitten mut on siis ollut kuitenkin jo suomessa käytössä et olisko toi 540 sit parempi valinta vai mitäs paremmin tietävät meinaa asiasta? Toki noissa tuonti autois on aina riskinsä mut onhan sil nyt kuitenki suomes jo ajeltu noin 100tkm mut tiedäppä häntä sit.
            Last edited by EOL; 02-08-2006, 22:42.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎