Jep eli tuollainen 535 vm.97 195tkm olis kiikarissa ja lähdinkin kyselemään että onkos jollai kokemuksia kyseisistä laitteista ja et onko hyvä kestoisia kyseinen malli on viel automaatti et onkos lähiaikoina tulossa ongelmia jos kyseisen auton hommaan? Kun Vielä ei juurikaan bemareista ole kokemusta. Kiitän jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Elikkäs 535 vm.97 hankkiminen
Collapse
X
-
Samanvuotinen, hiukka vähemmän ajettu on ollut kulkupelinä nyt toista vuotta. Mahtavaa kyytiä ja aivan vioitta on laite toiminut. Ainoa miinushuomio on ollut kampiakselin stefan hienoinen öljyn hikoilu..kuulemma tyyppivika. Ei ole kuitenkaan aiheuttanut mitään toimenpiteitä..on niin vähäistä.
Hyvin pysyy 535:llä muun liikenteen mukana, vaikka joku sitä pitääkin väliinputoajana!? Miksi sitten 540... saman tien M5 !
535:ssä lienee aika lailla sama tekniikka, kuin 540 mallissa, vain pienemmällä teholla ja väännöllä( kuka sanoo, voipi olla vaikka parempi kestävyys??). Muut hankitaan vaikuttaneet seikat...pienempi hankintahinta ja ehkä pienemmät polttoainekulut...riippuen tietysti kaasujalasta.
HIENO AUTO KAIKENKAIKKIAAN!
Comment
-
-
Eikös sitä 535:n suositella, että biilin pitäisi olla 9/98-> uudempi? (ja tämähän muistaakseni on ollut tälläkin foorumilla ikuinen "kinastelun" aihe).
Sähköjä ja jotain uusittu tuossa välissä sitten? Joku osaavampi kertokoot tarkemmin
Originally posted by marlinHyvin pysyy 535:llä muun liikenteen mukana, vaikka joku sitä pitääkin väliinputoajana!? Miksi sitten 540... saman tien M5 !
(540 vs. M5 = jumalaton hinta/teho-ero kuitenkin)
Comment
-
-
Niin
Tosta tuli mieleen et olis tossa sellanen vm.96 540 ajettu vähän päältä 200tkm ja se on tosin tuotu saksasta muutama vuosi sitten mut on siis ollut kuitenkin jo suomessa käytössä et olisko toi 540 sit parempi valinta vai mitäs paremmin tietävät meinaa asiasta? Toki noissa tuonti autois on aina riskinsä mut onhan sil nyt kuitenki suomes jo ajeltu noin 100tkm mut tiedäppä häntä sit.Last edited by EOL; 02-08-2006, 22:42.
Comment
-
Comment