Announcement

Collapse
No announcement yet.

vähäpäästösyys pulma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • websu -92 320i
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 35
    • janakala

vähäpäästösyys pulma

ei oo 100% varmuutta tuliko tää nyt oikeeseen paikkaan, mut jokatapauksessa.
    olis sellanen murhe että, omistan E36 320i 10/91 sedan bimmerin.

ja siinä on nyt päästöjen kaa ongelmia, ehkä. kun siin on merkitty rekisteriotteeseen 'monipistesuihkutin, happitunnistin, kolmitoimikatalysaattori, aktiivihiilisuodatin'. mutta katsastusviranomainen ei osaa sanoa että tarkottaako kyseinen kohta erik. ehdoissa sitä vähäpäästöisyyttä. rekisteriotteessa ei lue varsinaisesti vähäpäästöinen kun taas kaverin rekisteriotteessa lukee erik. ehdot kohdassa 'vähäpäästöinen', se tosin on -96 honda.

sit sain paikalliselta bmw maahantuojalta sellaisen tulosteen (ake:n tietokannasta) auton tiedoista jossa kylläkin lukee että auto ei ole vähäpäästöinen. tosin siin samassa lapussa oli että 'ei lukkiutumisen estoe eikä ALB-venttiiliä', mut mulla kyl on tossa vessassa abs jarrut.

tällä hetkellä autossa olisi päästöt EI vähäpäästöisyyden rajojen puolella mut PITKÄ matka vähäpäästöisyyden rajoihin. tosin sitä ei muistaakseni kengitty ennen mittausta, noissa kun katti on melko kaukana moottorista

ja nyt sitten asiaan, mistä olisi mahdollista saada sellainen 100% varmuus siitä että onko tuo mun auto vähäpäästöinen vai EI vähäpäästöinen. vai ajatanko auton jonkun minihameisen helmen kissan toimesta konttorille ja pyydän vilauttaan vähä hameen alle et tulis leima
    Last edited by websu -92 320i; 30-07-2006, 19:25.
    mä teen mitä huvittaa ja muut sitä mitä uskaltaa
    -ei oo hyvä olla helponnäkönen-
    -vituttais olla hyvännäkönen-
  • xAnZax
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 92
    • Sunshine City/ Riftinki Lossi

Mun Mielestä ei ole vähäpäästöinen,jollei rekisteri otteessa lue niin,100% varma en ole
    Originally posted by Rockford
    jo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini

Comment

• -JUZ-
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 48
      • Huittinen

Itellä samanlainen/vuotinen bimmeri ja mulla ainaki lukee et vähäpäästöinen...
      E36 320 -92

Comment

• websu -92 320i
        Bimmer Rookie
        • Jan 2005
        • 35
        • janakala

Originally posted by -JUZ-
        Itellä samanlainen/vuotinen bimmeri ja mulla ainaki lukee et vähäpäästöinen...
        niin sulla lukee teksti vähäpäästöinen ? vai ?
        mulla sellasta tekstiä ei lue..
        toi auto tuli mulle raumalta, oli ollu mulla jo puolisen vuotta kun rauman katsastuskonttorilta soitettiin ja kysyttiin lukeeko mulla olevas rekisteriottees mitään katalysaattorista, no eipä lukenu. sit sieltä tuli uus ote missä lukee noi jutut mitä ylemmäs kirjotin erik.ehdot kohdassa.
        mä teen mitä huvittaa ja muut sitä mitä uskaltaa
        -ei oo hyvä olla helponnäkönen-
        -vituttais olla hyvännäkönen-

Comment

• mika.h
          BTCF Member
          • Mar 2004
          • 799
          • haukipudas

vähäpäästöisyys pakottuu -92. toi 91 pitäs mennä muutoskatsastamalla ei vähäjärkiseksi. kolmitoimikatalyssaattori tarkoittaa vähäpäästöistä.

jotai viikon vanhaa tietoa tosta paikalliselta konttorilta.

Comment

• arska84
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1356
            • Seinäjoki

kysy tuolta: www.katsastajat.net
            BMW PREMIUM

BMW E46 318

Comment

Working...
            X