Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tampereen alueen korjaamot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • phoenixx
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 126
    • Sastamala

Tampereen alueen korjaamot

En tiedä sopiiko luotettava ja edullinen samaan lauseeseen
    mutta sellainen korjaamo olisi hakusessa.Autostani (e36 325 -93) on 3 sylinteristä hyvin todennäköisesti paine mittauksen perusteella kuulemma venttiili hajonnut.Kiviniityllä vammalassa jossa mittaus tehtiin oli kustannus arvio N.2000€

Kun kerta kannen joutuu kyseisen operaation aikana poistamaan niin mitäs suht edullisia kulutus osia kannattaa myös samalla pyytää uusimaan?

searchilla en löytänyt juttua muuta kuin pk-seudun korjaamoista
    Ford Mondeo 1.8 wagon

Edelliset autot:
    Vw passat 2.8 v6 syncro -01
    E90 318ia -06
    Ford Focus mk2 wagon -06
    E36 325 ci -93
    Audi 80 -86
  • mailman
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 8003
    • Vantaa

Kai tuolla nyt muutama Nääsvillen edustajakin löytyy http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=11474 ?
    G01 ///M40i '19
    F48 xDrive20i ///M-Sport '18
    E39 ///M5 '00

Comment

• vkilkku
      Newbiemmer
      • Jul 2006
      • 6
      • Tampere

Omaa bemariani olen huollattanut viime aikoina Tampereen Autosähkössä (Bosch Car Service korjaamo), ja olen ollut palveluun ja työn laatuun tyytyväinen. Sähköpostiin ovat olleet huonoja vastaamaan, mutta eipä se ole asiointia haitannut.

Aikaisemmin olen koittanut myös joitain muita korjaamoita, mutten ole ollut täysin tyytyväinen.

Hatanpään Autohuolto laittoi koneeseen eri öljyt kuin oli sovittu ja vilkkukin jäi korjaamatta (kosketushäiriö, korjasivat odottaessa kun menin auton saamisen jälkeen huomauttamaan).

Hepo-auto jätti korjaamatta pesulaitteen vian, vaikka sitä vielä erikseen kysyin autoa noutaessa ja minulle vakuutettiin sen olevan ok.

Hatanpään Autofit (sittemmin muuttanut jonnekin, en tiedä minne) laittoi myös eri öljyt koneeseen kuin tilasin, lisäksi lämppärin hana oli asennettu väärin päin (korjasivat odottaessa kun autoa noutaessa huomasin laitteen virheellisen toiminnan) ja syksyllä renkaita vaihtaessa kävi ilmi että etupyörän kiinnityksestä oli yksi jenka onnistuttu rikkomaan jarruremontin yhteydessä. Toinen jarrulevykin meni lähes heti kieroksi, vaikkei ollut mikään halpa osa (ehkä jotenkin omaa syytä?).

Siinä omat kokemukseni Tampereen korjaamoista toistaiseksi, jonkinlaista korjaamoa tuntuu täällä olevan joka nurkalla, joten valinnanvaraa ainakin riittää.

edit: moottorin korjaamiseen ehkä Tammer Diesel? Itselläni ei tosin ole kokemuksia kyseisestä liikkeestä.
      Last edited by vkilkku; 03-08-2006, 23:14.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎