Vettä ei tartte ilmata koska se on vettä, jäähdytysjärjestelmä sen sijaan täytyy ilmata. Se onnistuu nostamalla auton nokkaa jollain konstilla ylöspäin, että syylärin yläosa on korkein vettä sisältävä rakenne. Sitten kone tulille ja kabiinista lämmöt täysille, ilmataan paisarinkorkin vieressä olevasta pienestä muoviruuvista. Saattaa olla hankala saada täydellisesti ilmattua. Varo ettet päästä ylikuumenemaan.
Oma kokemus opetti että ei ilmaa itse:Saa ilmata kauan,ennen kuin kuplat lähtee!Vaikka lämmöt näyttää normaalia,niin johtuu siitä ettei vesi välttämättä kierrä.Joku väitti että tekee mahdollisen ilmalukon vesipumpulle.Itse otin sekä säiliön korkin ja ilmausruuvin pois,laitoin kumiletkun tiiviisti ilm.ruuvin reikään.Toinen pää säiliöön,kone käyntiin ja hieman kierrosta peliin.siis sen verran,että letkusta lirisee nestettä ja ne ilmat kierrosta pois... Sitten lisää nestettä sen verran,mitä imee.Oma huomio oli myös että kun ilmaa kierrossa,niin säiliön pinta laskee ja nousee aivan omituisesti.
Comment