Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakokaasuarvojen merkinnät?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pugsport2003
    Newbiemmer
    • Jun 2004
    • 13
    • Pori

Pakokaasuarvojen merkinnät?

Sijaitseeko e36-sarjan autoissa jossakin konetilassa tms. tarra tai muu selvitys pakokaasuluokasta, esim. EU 1, EU 2, voi olla myös EURO 1 tms.

Jos löytyisi, säästyisi tuolta vaatimustenmukaisuustodistukselta.

Vinkkejä ennen katsastusta otetaan vastaan. Virkamies haluaa aina vedota johonkin ja tarrakin piisaisi.... Onkohan hajua minkänäköinen uudemmissa on? Jos vaikka skannaisi ja tekisi itse ....:-)
  • z3
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 273
    • Tre

Mulla ainakin setä on katsonut tietokoneeltaan samanlaisen jo suomessa olevan auton tiedot ja laittanut minun autoon ne. Ovat -98 vanhempia olleet nämä minun vehkeet, kuten sinunkin tapauksessa. Uudemmista en osaa sanoa. Muistaakseni vaaditaan jotain lisää mitä näihin vanhempiin.
    - Parin Bemarin kokemuksella -

Comment

• Scitso
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 2816
      • Kuusankoski

Jos rekisteriotteessa on ey tyyppihyväksyntä numero niin ei tarvii mitään muita löytyä, mut muuten tyyppikilvestä merkinnät tai rekisteriotteesta. Ne kyl kahtoo ne katastuksessa ja ehtiivät kaikki kilvet läpi. Itse jouduin tilamaan -96 e34 jarrujen hyväksyntää varten paperin saksasta
      E34 525i Touring -96 "Iris"
      E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
      E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
      E46 328ia Sedan -98 "HOI"
      E61 530d Touring -04

ex. E39 520ia Touring -98
      ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
      ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
      ex. E28 520i -82

Comment

• pugsport2003
        Newbiemmer
        • Jun 2004
        • 13
        • Pori

niinpä, aiemmin kelpasi samanlainen pohjaksi. Nyt haluavat "edes jonkun dokumentin" jonka mukaan arpovat tiedot. Onhan vastaavia 1.8 karviskoneita maa väärällään....

Comment

• Sickness
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 1923
          • Helsinki

Auttaako virallinen lausunto "Valmistusajankohdasta 9.83 lähtien on kaikki BMW-autot täyttäneet ECE-15/04 pakokaasusäädöksen"?.

Mä en näistä tajua mitään, mutta tuollainen paperi löytyy multa ja monelta muulta...
          E39 520iA -02

Comment

• Scitso
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 2816
            • Kuusankoski

Originally posted by Sickness
            Auttaako virallinen lausunto "Valmistusajankohdasta 9.83 lähtien on kaikki BMW-autot täyttäneet ECE-15/04 pakokaasusäädöksen"?.

Mä en näistä tajua mitään, mutta tuollainen paperi löytyy multa ja monelta muulta...
            Ei kelpaa vaan tarvitaan maininta rekisteriotteessa tai sitten valmistenumerolla oleva dokumentti vastaavuuksista.
            Katso nyt ensin se tyyppihyväksyntä numero rekisteriotteesta, jos se löytyy niin silloin se kattaa kaikki myöskin päästöt. Itselläni luki euro 2 otteessa ja se kelpas katastukseen.
            E34 525i Touring -96 "Iris"
            E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
            E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
            E46 328ia Sedan -98 "HOI"
            E61 530d Touring -04

ex. E39 520ia Touring -98
            ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
            ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
            ex. E28 520i -82

Comment

• pugsport2003
              Newbiemmer
              • Jun 2004
              • 13
              • Pori

Ei ole mainintaa "italianotteessa". Mutta taas yhdellä monesta konttorista oli mahdollista vaan tuoda ja mitään ei tarvitakaan. Kyllä se käytäntö vaihtelee samassa kaupungissa roimasti....prkle... No, vien auton ja kerron jos tulee sittenkin yllätyksiä.....

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎