Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sormenjäljet pois verhoilusta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MazterI
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 312
    • Jyväskylä

Sormenjäljet pois verhoilusta

Moronroo,

eli tuulilasin vaihdossa oli auto ja huomasin että lasi oli vaihtunut, mutta valkeaan "nyppykankaaseen" jolla ne etuikkunan vieruspilarit on verhoiltu oli kummallekin puolelle tullut komeita paskaisia sormenjälkiä. Kertokaapas millä aineella ne otetaan pois ettei ne vaan pahemmin leviä?

Löytyykö tähän jotain superainetta tahi kikkaa?
  • Veltsu
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 886
    • Varkaus

Autoglymin "Car Interior Shampoo" todella hyvää ainetta.

Comment

• Dilletuning
      lowrider
      • Jul 2005
      • 1148
      • Nivala

Wyrtin pineline-liuotinta vaan vahausrättiin tai puuvilla kankaaseen ja hierot sillä jonnin aikaa ku huomaat et lika on pois. Rätti saa olla todella kostea ja kannattaa pestä koko katto samalla kertaa niin ei jää rajoja ku se katto ei kuitenkaan oo niin puhdas jokapaikasta. ja lopuksi hierot vähän vielä pelkällä vesirätillä niin johan on bueno. Jos sulta sattuu löytyyn vesi imuria niin voit sillä vielä lopuksi imeä kuivaksi mut ei pakko..
      ///M3 cab. 3,0 supercharger
      Mercedes Sprinter 2004 316CDI kuorma-auto
      E39 530d M-sport -00 -RIB-
      VW Carawelle 2,5TDI 128kW T5 -07-RIB-
      Dodge Ram 2500 400hv/1300Nm "vetojuhta"-RIB-
      VW Multivan 2,5 TDI T5 -RIB-

Comment

• TJJ
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2003
        • 7591
        • Jyväskylä

Originally posted by MazterI
        Löytyykö tähän jotain superainetta tahi kikkaa?
        Tässäpä hyvä "kikka": menet takaisin sinne liikkeeseen ja pyydät niitä puhdistamaan nuo. Jos puhdistus ei onnistu, niin vaadit uudet verhoilut.
        E39 528iA

Comment

• MazterI
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 312
          • Jyväskylä

Toihan se olisi paras kikka mennä takasin tuota itkemään, mutta jotenkin mulla on semmoinen fiilis että se ei ihan noin kauniisti sujuisi... Eli ajattelin että tuo tuskin kovin iso homma on jos ne itse putsaan ja lähteepähän muutkin paskat samalla.

Comment

• TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

Originally posted by MazterI
            Toihan se olisi paras kikka mennä takasin tuota itkemään, mutta jotenkin mulla on semmoinen fiilis että se ei ihan noin kauniisti sujuisi... Eli ajattelin että tuo tuskin kovin iso homma on jos ne itse putsaan ja lähteepähän muutkin paskat samalla.
            Riippuu vähän siitä millainen nyrkkipaja se oli, asiallisessa liikkeessä asiallisesti keskustelemalla kyllä pitäisi sujua. Itse putsaamisessa vaan on se ongelma, että jos tuo lika vaan leviää/verhoilu pilaantuu niin sitten voi harmittaa..
            E39 528iA

Comment

• jouskari318is
              Bimmer Fanatic
              • May 2004
              • 215
              • Tampere

Itse tahrailin juurikin tuohon etupilarin verhoiluun rasvaisia sormenjälkiä. Lähtivät yllättävän hyvin ja helposti pois Vanish Oxi Action (tjmsp) geeli-tahranpoistoaineella. Sitä vaan pesusieneen ja hankailee...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎