eli mistä autosta kannattaisi lähteä hakemaan paineistettua kaasaria kossu riesasta kuulemma löytyy mutta onko tietoa mistä muusta merkistä/mallista voisi tuollainen löytyä??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
paineistettu kaasari??
Collapse
X
-
Originally posted by MAzz3eli mistä autosta kannattaisi lähteä hakemaan paineistettua kaasaria kossu riesasta kuulemma löytyy mutta onko tietoa mistä muusta merkistä/mallista voisi tuollainen löytyä??
200-srj volvoista. Ja muistettava on että "ei noilla, nyt kuuhun mennä".
Edit: myöhästyin
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostWeber DGV:stä saa myös järkeiltyä, nuo yleensä peltikoholla. Perinteinen korvauskaasari.
DGAV:sta taasen yleensä löytyy muovikoho, joka on automaattiryyppyversio.
Noita on ollu jossain sierroissa ym.
Osat on vissiin noissa vaihtokelpoisia.
Mitenkäs tuo paineistetaan?2.5 V6 & 2.5 R6
Comment
-
-
Itse tuollaisen kaasariturbo volvon omistaneena voin kertoa että ei
maksa todellakaan vaivaa... Ostin ja vaihtelin kaasuttimia eri mallisiin, säädettiin ties missä seoksia jne... Voimaa oli suht hintelästi kuitenkin ja
bensaa paloi 15-20 l satasella... Jossain Volvo foorumin sivuilla olikin osuva
kuvaus ainakin kaasuttimen osalta, että venäläinen kasakkakin annostelee
kännipäissään jerrykannusta taloudellisemmin seoksen kun tuo strömberg:n paineistettu kaasutin.. Weber on jo ihan toista luokkaa ja Dellorto myöskin myy paineistettuja kaasuttimia muistaakseni,,, paineistus sarjojakin ollut tietyille kaasuttimille myynnissä et on voinut itse paineistella...
Tuossa volvon strömberg painekoteloineen kaikkineen... itsellä on tuollainen
strömberg jossain tallin uumenissa muistaakseni viettämässä eläkepäiviä... :think
Comment
-
-
itse olen muutaman laittanut ihan perinteisellä taunuksen 2 kurkkuisella weberillä.periaatteessa paineistukseen käy mikä tahansa kaasutin kunhan siihen vaan saa muovikohot ja kumikärkisen neulaventtiilin.yksikurkkuinen solex jota stokka sierroissa ja relluisssa löytyy on pätevä kaasutin 1.6l tai pienempiin koneisiin.weber dat on hyvä kaasutin,saa portattua/modattua sellaiseksi että riittää mehu vielä 300hp tuntumaan. on erittäin hyvä saavutus 2 kurkkuisella kaasuttimella.jopa alipainekaasuttimen saa toimimaan turbon kanssa paineistettuna.tällöin vaan täytyy koko kaasutin rakentaa ns painekotelon sisään ja tiivistää kaikki akslit ja läpiviennit,mutta se ei maksa vaivaa kun on helpompiakin tapoja.http://www.freewebs.com/petrikoo ex: e32 735i ,316 e30,318 e30.
Comment
-
-
Noita fordin kaasreita on käytetty hyvällä menestyksellä. löytyy myös solexina, Näyttää samalta kuin weber. Solexissa oli muovi kohot jo valmiina. Ihan toimivia myös olleet nuo riesan ja rellun kaasuttimet, pienissä koneissa.(Siis nuo turbo versiot.)Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Niitä turboströmpereitä löytyy volvo- ja saabbipalstoilta. Käytettyinä niillä ei tee mitään ja kunnostaminen maksaa. Jos vaikka semmoisen hyvän löytääpi niin silti sen käytös on kuin naisen mieli... Mulla on kokemusta sekä naisista että strömpereistä
<- kannattaa harkitasigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by hezekiel View PostStockmann-turbon Sierroissa oli paineistettua kaasutinta samoin kuin joissakin Renaultin 1.7 turboissa. Tyyppi taisi olla Weber DAT.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Comment