niin eli onko väliä kumpaan putkeen sen pistää???? kun on peltisarja ja tupla putkisto??!! kone on m20 2.7..... vai meenkö metroautoon ohjelmoimaan prommin et se ei lue koko lambdaa????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
onko lambda anturin paikalla väliä????
Collapse
X
-
periaatteessa ei ole väliä jos KAIKKI TOIMII hyvin mutta jos jonkin takia toinen syl. ryhmä rupeaa käymään laihala niin lambda sitä ei huomaa jos anturi on toisessa putkessa ja ongelmat voivat olla silloin kalliita korjata.
olisi hyvä laittaa yhdistävä putki pakosarjojen väliin ja siihen tuo lambda.
-
-
Originally posted by larmatinolisi hyvä laittaa yhdistävä putki pakosarjojen väliin ja siihen tuo lambda.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Onhan se alunperinkin vaan toisessa putkessa...Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
ei oleesim tossa super sprintin putkistossa ei ole paikkaa koko vehkeelle.. mikä mulla on alla... mut 325e putkessa oli lambda anturi pakosarjan jälkeen siin missä 2 putkee yhdistyy 1 putkeks ja mul on toi prommi ohjelmoitu siten et se ei lue lambdaa ollenkaan mut kun kone vaihtuu...ja siin uudessa on toi lambda... joten ajattelin kysellä et mitä hyötyä siit on?????? vai pimeeksi???
Comment
-
-
Nostetaas vanha aihe.
Kävin äsken ostaas neli johtosen lambdan. Kun hermot meni tulpista säätämiseen
Varmistellaan.
Tossa on 2 valkosta 1 harmaa ja 1 musta.
"ohjeen" mukaan valkonen=lämmitin, valkonen=lämmitin, musta=singaali ja harmaa maa.
Eli noilla valkosilla ei väliä kummin päin ne nyt laittaa. Ja harmaakin johkin lähelle hyvin maihin. ja sigaali luonnollisesti musta.
No ei tossa mitään epäselvää.
Mutta mulla on noita seosmittareita muutama. Ja varmaan tässä parin viikon sisään kerkeen taas tutkia niitä, mutta meinasin nyt aluks katella yleismittarilla. No oletan että siinä vaan laitetaan singaali mittarin +piuhaan ja musta maihin? Vai toisteppäin? Jos toisteppäin. Eli se ottas maat singaalista. Sillon järjen mukaan kun jännite vaihtelee. Niin siihen väliin tarttis vaikka 5v regulaattorin jotta jännä pysyis vakiona.
Kertokaas kokeneemmat
Edit: Niin mulla on tossa 325:sen putkisto. Joten laitanko nyt sen siihen vakio paikkaan vai johkin muualle- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooMutta mulla on noita seosmittareita muutama. Ja varmaan tässä parin viikon sisään kerkeen taas tutkia niitä, mutta meinasin nyt aluks katella yleismittarilla. No oletan että siinä vaan laitetaan singaali mittarin +piuhaan ja musta maihin? Vai toisteppäin? Jos toisteppäin. Eli se ottas maat singaalista. Sillon järjen mukaan kun jännite vaihtelee. Niin siihen väliin tarttis vaikka 5v regulaattorin jotta jännä pysyis vakiona.
Kertokaas kokeneemmat
Edit: Niin mulla on tossa 325:sen putkisto. Joten laitanko nyt sen siihen vakio paikkaan vai johkin muualleFrauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
-
No sillä regulla siinä ainakaan mitään tee kun lambdasta tulee maks. n.1000mV :shock:
Tulpista säätäny....Oli semmosta 955mv heti alussa...
TÄ :?:Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by MasinolNo sillä regulla siinä ainakaan mitään tee kun lambdasta tulee maks. n.1000mV :shock:
Tulpista säätäny....Oli semmosta 955mv heti alussa...
TÄ :?:
Eli ensin säädin seoksia tulppien väriä katsomalla.
Sitten pistin lambdan putkeen ja katoin minkäs seossuhteen olin saanut tulpista säätämällä. Yleismittarin näyttämä n.9500mV Eli millivolttia.
Joka tarkottaa seosusteessa n. 12.0.1-12.5.1 eli ihan aavistuksen rikkaalla
Mikä tossa oli epäselvää?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Ei mitään epäselvää.... enää.... mahtaako toi lambda mennä edes yli sen 950mV?Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Tulpista onmukava säädellä 8) ...Mutta on sillä lambdan paikalla väliä..oikeesti. Varsinkin jos ei ole esilämmitetty..yms..bulshittiäTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment