Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helvetinmoinen rutina takapäästä!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • derjay
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 87
    • Turku

Helvetinmoinen rutina takapäästä!

Jepjep... Kyseessä on siis e36 1.6 teholohkolla.. Olen täällä Ruottissa kesälomaa viettelemässä ja tänään ilmaantui sitten aivan yllättäen vikaa tuolla perseen puolella. Ajelin kaupungilla aivan hiljaksiin kaikessa rauhassa 8) ja yhtäkkiä rupes oikean takarenkaan kohdilta kuulumaan kauheaa rutinaa/narinaa..

Pääsin sitten viimein takas kesämökille ja vedin haalarit niskaan ja otin takarenkaan pois. Ei näkynyt mitään erikoista, tukivarret, vetari ja jousi ihan ok noin silmämäärin mitattuna. Iskari oli vuotanut jonkin verran ja mielestäni myös jumittaa.. Olen melko varma että vika piilee iskarissa.

Ja tämä rutina on siis huomattavan voimakasta ja kuuluu myös tasaisella ajettaessa, voimistuu mutkissa, jarruttaessa ja kuopissa? Kummastuttaa vaan se, että vika ilmaantui aivan yhtäkkisesti, ja onhan noita iskareita mennyt toki ennenkin, muttei koskaan tuolla saundilla! :( :?:

Ei auta muutakun :juo kun on kerran viikonloppu..
    Ei sinne takapyörien alle mitään hiekkaa tarvita, nehän pyörii jo!
  • heksu
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 334
    • Joensuu

Ottaako rengas kaareen kiinni? Puslia sökönä?

Mulla meni takakynkän etummainen pusla viime kesänä ja sen takia rengas otti kaareen kiinni ja meteli oli aika hurja ja autosta tuli 4-pyöräohjauksinen, aika villi ajettava...

Ja sitte vähän :juo :juo !

Ps. huomenna polttarit(niin ainaki luulisin), pikkasen pelottaa!
    Kattavat ja laadukkaat vakuutukset edullisesti!
    Soita/txt/whatsapp 0406375197
    [email protected]

Comment

• ahiltune
      Bimmer Fanatic
      • May 2003
      • 747
      • Åbo

Miltäs näytti se iskarin tukilaakeri siellä yläpäässä?
      No one can be told what "rm -rf /" does - you have to see it for yourself.

Comment

• 3BMW
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 628
        • Turku

Originally posted by ahiltune
        Miltäs näytti se iskarin tukilaakeri siellä yläpäässä?
        Samaa vikaa epäilen itsekkin. Saattaneet olla huonossa kunnossa ja joku töyssy on lohkaissut puslasta palasen jolloin prikka pääsee runtelemaan yläpäätä!

Comment

• derjay
          Bimmer Rookie
          • May 2004
          • 87
          • Turku

Mulla meni takakynkän etummainen pusla viime kesänä ja sen takia rengas otti kaareen kiinni ja meteli oli aika hurja ja autosta tuli 4-pyöräohjauksinen, aika villi ajettava...
          Aivan niin.. menin tänään ja potkin rengasta hiukan kun ajattelin että kyllähän tuolla varmaan vielä vois ajella vaikka ääntä pitääkin. No, ei tarvinnut kun hiukan koputtaa renkaan sivua ni johan kolisi komeasti.. Otin sit toisella kädellä tuennasta kiinni ja kokeilin uudestaan potkia ---> ei minkäänlaista ääntä! Epäilin jo hetken laakeriakin, mut eihän nyt laakeri yleenä tuppaa menemään hiukan yli 100kiloa ajetusta autosta.

Nyt pitäis vaan löytää täältä Ruottista joku korjaamo joka sen puslan vaihtais, kun en arvannut ottaa itekkään koko autotallia mukaan kesälomalle. Kovaa laadun puutetta sanon minä! Ei vaimoke puimurilla kyllä rallia ole ajanut, ei ainakaan niin että puslat menis..

Niin, kiitos kaunis vinkistä!
          Ei sinne takapyörien alle mitään hiekkaa tarvita, nehän pyörii jo!

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎