No kuullostaahan se hölmöltä, mutta kun vakioputki jäi tonne tien päälle...
Eli ajattelin jospa sitten samalla vaihtaisi sitten ehkä tehoputkeen.
Onko jollain kokemusta, mistä niitä saa ja kustantaa, sekä onko yhtään
mitään hyötyä, ennestään pelkkä vapaa-virtaussuodin ja lastu tiedossa
lähiaikoina. Nytten sitä sitten varmaan vastaillaan vaan miten turhaa yrittää
viritellä 1.8 konetta,mutta kun auto on toiminut täydellisesti 3 vuotta niin ei viittis vielä vaihtaa. Joten vain asialliset vastaukset ovat tervetulleita.
Ja kyseessä oli siis 518i E34 vm.-95.
Ja mekaanikko kun en ole, niin se putki tarkoittaa sitten varmaan koko
matkalta koneesta perään, vai??? Riittääkö pelkkä vaimennin, onko sellaisesta
mitään hyötyä muuta kuin makee ääni ja katuuskottavuutta?
Entä osaako joku kertoa mitä nämä yllä mainitut yhdistelmät tekisivät
koneelleni? Haittapuolia, tehoja, kulutus, vääntö j.n.e.?
Eli ajattelin jospa sitten samalla vaihtaisi sitten ehkä tehoputkeen.
Onko jollain kokemusta, mistä niitä saa ja kustantaa, sekä onko yhtään
mitään hyötyä, ennestään pelkkä vapaa-virtaussuodin ja lastu tiedossa
lähiaikoina. Nytten sitä sitten varmaan vastaillaan vaan miten turhaa yrittää
viritellä 1.8 konetta,mutta kun auto on toiminut täydellisesti 3 vuotta niin ei viittis vielä vaihtaa. Joten vain asialliset vastaukset ovat tervetulleita.
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja kyseessä oli siis 518i E34 vm.-95.
Ja mekaanikko kun en ole, niin se putki tarkoittaa sitten varmaan koko
matkalta koneesta perään, vai??? Riittääkö pelkkä vaimennin, onko sellaisesta
mitään hyötyä muuta kuin makee ääni ja katuuskottavuutta?
Entä osaako joku kertoa mitä nämä yllä mainitut yhdistelmät tekisivät
koneelleni? Haittapuolia, tehoja, kulutus, vääntö j.n.e.?
Comment