Announcement

Collapse
No announcement yet.

puolan toiminnasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 535SD
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1068
    • Lahti

    puolan toiminnasta

    elikkä auto on e46 316i valvetronic koneella ja noissa on ollut noita puolavikoja.

    Itse olen nyt vaihtanut 3 puolaa alkuperäisien tilalle eli yks on vielä vaihtamatta ja epäilyttää et pelaako se täysin eli kysymys olis että
    VOIKO PUOLA TOIMIA NS "VAJAASTI"?
    Pitääkö vikakoodit nollata
    vai jääkö auto ns nilkutustilaan jos ei nollauta vikakoodeja puolan vaihdon jälkeen?
    Last edited by 535SD; 31-08-2006, 21:24.
    Olleita ja menneitä
    1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

    Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
  • Jaska PKP
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 123

    #2
    Itellä ainakin kun piti vaihtaa yks puola (E32 M60B40) niin ei ruennu toimimaan ennenku nollasi vika muistin!
    BMW 740IL

    Comment

    • 535SD
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1068
      • Lahti

      #3
      kyllä se toimii mutta mietityttää et onko siinä nyt joku vikatila päällä?
      Olleita ja menneitä
      1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

      Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

      Comment

      • -PT-
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 580
        • Rovaniemi

        #4
        e46 320i

        Minulla syttyi moottorin häiriö valo pari viikkoa aikaa. Käytin autoa korjaamolla luettamassa vikakoodit. Sieltä löyty 6-sylinteri misfire detected ja sitten vika koodi siitä, että 6-sylinteri kävisi liian rikkaalla. Minä vaihdoin 6-sylinterin puolan ja tulpan. Vika poistu päiväksi mutta ilmeni uudestaan seuraavana päivänä. Vika koodia en nollanut puolan vaihdon yhteydessä. Olisko ideoita mistä lähtis hakeen vikaa.
        Peugeot 407 HDi 136 -04
        Ex: E46 320i -00
        Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

        Comment

        • 535SD
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2005
          • 1068
          • Lahti

          #5
          Originally posted by -PT-
          e46 320i

          Minulla syttyi moottorin häiriö valo pari viikkoa aikaa. Käytin autoa korjaamolla luettamassa vikakoodit. Sieltä löyty 6-sylinteri misfire detected ja sitten vika koodi siitä, että 6-sylinteri kävisi liian rikkaalla. Minä vaihdoin 6-sylinterin puolan ja tulpan. Vika poistu päiväksi mutta ilmeni uudestaan seuraavana päivänä. Vika koodia en nollanut puolan vaihdon yhteydessä. Olisko ideoita mistä lähtis hakeen vikaa.
          oisitkohan ostanut viallisen puolan/tulpan tai
          oiskohan joku toinen puola/tulppa paskana
          Olleita ja menneitä
          1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

          Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

          Comment

          • -PT-
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2006
            • 580
            • Rovaniemi

            #6
            Huomenna taijan vaihtaa 6-sylinterin puolan tulpanhatun. Sitä ei tullu vaihdettua puolan vaihdon yhteydessä. Toivottavasti olis tullu elmscan5 huomena postiin niin pääsis kattoon läppärillä vikakoodit.
            Peugeot 407 HDi 136 -04
            Ex: E46 320i -00
            Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

            Comment

            • Gonzalez
              BTCF Member
              • Jun 2003
              • 2632
              • Seinäjoki

              #7
              Originally posted by -PT-
              Huomenna taijan vaihtaa 6-sylinterin puolan tulpanhatun. Sitä ei tullu vaihdettua puolan vaihdon yhteydessä. Toivottavasti olis tullu elmscan5 huomena postiin niin pääsis kattoon läppärillä vikakoodit.
              Vinkkinä mainittakoon että jos päädyt ostamaan uutta puolaa, tai kyllästyt arpomaan onko joku viallinen tai ei, saat multa koko sarjan eli 6kpl hattuineen päivineen sen yhden hinnalla. Sigun linkistä lisää--->
              530d GT F07 2010
              325i E30 Cabriolet 1987

              Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

              Comment

              • -PT-
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 580
                • Rovaniemi

                #8
                Alko nyt epäilyttään, että ei olis puolassa vikaa. Käytin tänään puolat ja tulpat irti. Kaikki oli pikkusen nokisen näköisiä. Aivanko olis käyny koko moottori rikkaalla. Voisikohan olla lampdassa hämminkiä?
                Peugeot 407 HDi 136 -04
                Ex: E46 320i -00
                Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎