Mitkä olivatkaan valmistajan suosittelemat painot kuskin paikalle jne. nelipyöräsuuntausta tehtäessä? Tästä oli jossain threadissa juttua, mutta ei söörzillä löytynyt, niin kysäisenpä. Löytyykö pks asiallista säätäjää, joka ottaa noi seikat huomioon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nelipyöräsuuntaus
Collapse
X
-
Mulla oli Laakkosella tänä aamuna nelipyöräsuuntauksessa E39 touring. Siellä tehtiin viimeisen päälle oikeilla painoilla. Hintaa itse suuntaukselle tuli 139,50, joten halvemmallakin pääsee, mutta nyt olen ainakin tyytyväinen lopputulokseen.
Suuntausta on nimittäin yritetty aiemminkin. Ensimmäisessä paikassa jäi ratti vinoon useamman yrityksen jälkeenkin ja toisessa eivät uskaltaneet tehdä mitään, kun eivät saaneet autoon piuhoja kiinni. Pelkäsivät jälkimmäisessä paikassa, että DSC:n kanssa tulee ongelmia, jos säädöt tehdään ilman, että auto on piuhossa säätämisen ajan.
Comment
-
-
En tiedä meneekö asian vierestä, mutta sanoivat Espoon Laakkosella ainakin ihan törkeen hinnan aurauskulmien säädölle...
Napa on tilattu Saksasta. Osa saapuu arviolta 1,5 viikon kuluttua.
Napa maksaa 385,00€
Navan uusintatyö 287,90€
Kulmien mittaus ja säätö 237,20€ !!!!!!!!!!!!!! :O
Auto oli 528i e39 sedan
Comment
-
-
Originally posted by rahami00En tiedä meneekö asian vierestä, mutta sanoivat Espoon Laakkosella ainakin ihan törkeen hinnan aurauskulmien säädölle...
Napa on tilattu Saksasta. Osa saapuu arviolta 1,5 viikon kuluttua.
Napa maksaa 385,00€
Navan uusintatyö 287,90€
Kulmien mittaus ja säätö 237,20€ !!!!!!!!!!!!!! :O
Auto oli 528i e39 sedan
Comment
-
-
ompas suuria summia kuvittelin et alle satasella pääsis.. mut asiaan, eli onko noiden painojen kanssa kovinkin tarkkaa, jos nyt laittaisin auton nelipyöräsuuntaukseen ilman painoja ja vaikka vajaalla tankilla niin meniskö toi homma sit ihan vituiks?Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by HiskiHintaa itse suuntaukselle tuli 139,50, joten halvemmallakin pääsee, mutta nyt olen ainakin tyytyväinen lopputulokseen.
Ja kunnon säädätykset kävin tekemässä foortti merkkihuollossa.sigpic
Hakkarainen approves this post.
X5 4.4i -2003
ex:
E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
E46 325Ci 2001
E39 528iA Shadowline -96
E36 325i coupe -92 "afterburner"
Comment
-
Comment