Niinpä. Kovin kauaa ei oo auto kerinny olemaan mut valot oon kironnu alimpaan helvettiin Eihän valoja oo liikaa nokal, paitsi poliisin ja katsastus miehen mukaan. Ite ku ajelen kans pimeeseen aikaan aika lailla, vaikka en työkseni mut arvostan kuitenkin valoa tiellä. On monta peuraa/hirveä ollu liian lähel piti tilanteessa. Onneks ei oo tähän päivään asti menny muuta kuin yks hantin peili peurojen takia. Mut mitä auton ulkonäköön tulee niin tosiaankin mun mielestä ne kannattaa "piilottaa" johkin. kolmekympis ei oo ainakaan mitään kovin järkevän tuntuista paikkaa. jollei tietenkin vaihda puskuria mihkä vois hävittää lisävälot
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
Itse laitoin muutama talvi sitten omaan e30 100w pitkiin ja tyytyväinen olen ollut. Vanhemmissahan on se hyvä puoli että johdotukset on riittävät isommillekkin valoille. Ei ole katsastusmieskään mitään kommentoinut.
Itsekkin ajattelin laitella e36:seen lisäpitkät. Eivät ehkä kaiheinta tuninkia mutta kun porukoiden 626 mazda on lisäpitkät ni näin pimeellä korpiteillä lisävalo on lähes pakosta, ku siihen on tottunu. Toisaalta armeijaan kohta ni pitää siristellä silmiä ja toivoa että hirvet ei juokse keulille ...
Comment