eli tämä on ainut vastusta muistuttava minkä löysin kuskin puolelta kojelaudan sisältä, mutta on aivan eri näköinen kuin mitä olen nänhyt kuvissa. tähän kuitenkin menee 4 johtoa ja niistä kolmeen tulee virtaa koko ajan ja neljänteen kun puhallin on täysillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
onko tämä nyt se vastus?
Collapse
X
-
Originally posted by metanolman83eli tämä on ainut vastusta muistuttava minkä löysin kuskin puolelta kojelaudan sisältä, mutta on aivan eri näköinen kuin mitä olen nänhyt kuvissa. tähän kuitenkin menee 4 johtoa ja niistä kolmeen tulee virtaa koko ajan ja neljänteen kun puhallin on täysillä.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
-
-
Originally posted by metanolman83eli tämä on ainut vastusta muistuttava minkä löysin kuskin puolelta kojelaudan sisältä, mutta on aivan eri näköinen kuin mitä olen nänhyt kuvissa. tähän kuitenkin menee 4 johtoa ja niistä kolmeen tulee virtaa koko ajan ja neljänteen kun puhallin on täysillä.
Comment
-
-
Nelospinni on siinä etuvastuksessa tavallaan se ulostulo. Eli jos siihen ei tule mitään jännitettä muilla kuin nelosnopeudella, niin vastuspötkylä on sökö. Ja siinä tapauksessa veikkaisin, että se siinä näkyvillä oleva komponentti on pimeänä.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
...
Originally posted by larmatinsen verran pieleen että jos sanoit mitanneesi virran niistä kolmesta niin epäilen. etköhän kuitenkin mitannut jänniteen ja senkin väärin koska jännite pitää mitata kun sähkö kulkee eli piirissä on virtaa ja vastus pääsee pudottamaan jännitteen
Comment
-
Comment