Originally posted by Dani
View Post
TIS omalle tietokoneelle?
Collapse
X
-
Omalla koneella pyörii 12/2007. Jos on uudempia liikenteessä, niin saa toki vinkata. TIS kattaa kaikki mallit alkaen E30, E34, E32.
-
No perskeles saahan ne suoraankin toimimaan. Aikoinaan asentaessa olin toisessa luulossa ja silloin ne tuli virtuaalilevyille näköjään turhaan tyrkättyä.Originally posted by TJJ View PostTarkoitatko asennusta vai käyttöä? WDS toimii kopsaamalla kiintolevylle eikä EBA:kaan CD:tä tai virtuaaliasemaa (asennuksen jälkeen) tarvitse.
Eli älkää tehkö niin kuin minä teen!
Leave a comment:
-
Tarkoitatko asennusta vai käyttöä? WDS toimii kopsaamalla kiintolevylle eikä EBA:kaan CD:tä tai virtuaaliasemaa (asennuksen jälkeen) tarvitse.Originally posted by Clavurion View PostEBA pitää tosiaan polttaa imagena CD:lle tai vielä näppärämpi on asentaa se image virtuaaliasemalle esim. Alcohol120%:lla, niin ei tarvi sen irtolevyn kanssa häslätä. Sama homma WDS:n kanssa.
Leave a comment:
-
Mikä on tällä hetkellä tuorein ja toimivin TIS (siis kröhöm, piraversio) E46:lle, vai kattaako TIS koko BMW malliston?
Leave a comment:
-
TIS on BMW:n oma korjaus/vast ohjelma mistä löytää korjaus/huolto-ohjeet ja kuinka ne tehdään.Originally posted by Emppu85 View PostVoiko joku ystävällisesti kertoa että tis jne ovat???
ETK on sama kuin tämän http://www.realoem.com/bmw/select.do
eli "varaosa-kuvasto" löydät sieltä omaan autoosi oikeat osat ja varosanumerot.
Viisaammat voi täydentää.
Leave a comment:
-
EBA pitää tosiaan polttaa imagena CD:lle tai vielä näppärämpi on asentaa se image virtuaaliasemalle esim. Alcohol120%:lla, niin ei tarvi sen irtolevyn kanssa häslätä. Sama homma WDS:n kanssa.
Leave a comment:
-
Joo kyllä tuon olen huomannut ja kokeillut vaihtaa asemaa koneellakin siirtämällä noita tiedostoja, ei toimi siltikään. Virhe tekstinä lukee "The document you require is on the archive CD. Please use the archive CD to display the document".Originally posted by jsr85 View PostMulla oli sama ongelma ku oli EBAn asennus menossa, kunnes hokasin vaihtaa options kohdasta CD driven alle c: aseman tai se asema mille olet asentanut ohjelman.
Eli mulla näin: options->CD drive->c:
Pitänee kokeilla käryyttää cdlle tuo tavara jos saisi toimimaan.
Edit. EBA alkokin toimiin yllättäen
nyt vain kun löytäisi tuohon toiseen versioon serialin niin voisi kokeilla onko eroja tiedostoissa.
Last edited by Jaska.T; 31-10-2009, 15:56.
Leave a comment:
-
Mulla oli sama ongelma ku oli EBAn asennus menossa, kunnes hokasin vaihtaa options kohdasta CD driven alle c: aseman tai se asema mille olet asentanut ohjelman.Originally posted by Jaska.T View PostOnko tuo sysadmin mukana näissä vai pitääkö se jostain imuroida? Asentelen siis TISsiä koneelle.
Asentelin EBA:n koneelle ja toimii ok eli lähtee päälle mutta ei hae ohjeita näkösälle asti kun ei löydä levyä vaikka se on mountattuna koneelle. Pitääköhän tuo polttaa oikeasti levylle että saisi toimimaan oikein?
Löysin EBA:sta myös 4 levyn version johon ei tosin ole serialia, löytäisiköhän joku tuollaisen niin pääsisin kokeileen onko tuossa eroa tuohon suppeampaa versioon?
Eli mulla näin: options->CD drive->c:
Leave a comment:
-
Onko tuo sysadmin mukana näissä vai pitääkö se jostain imuroida? Asentelen siis TISsiä koneelle.
Asentelin EBA:n koneelle ja toimii ok eli lähtee päälle mutta ei hae ohjeita näkösälle asti kun ei löydä levyä vaikka se on mountattuna koneelle. Pitääköhän tuo polttaa oikeasti levylle että saisi toimimaan oikein?
Löysin EBA:sta myös 4 levyn version johon ei tosin ole serialia, löytäisiköhän joku tuollaisen niin pääsisin kokeileen onko tuossa eroa tuohon suppeampaa versioon?
Leave a comment:
-
Täytyy yritellä, ilmesesti paketissa minkä latasin puuttui jotain, nyt kun uudelleen yritin asentaa niin herjaa jostain puuttuvasta osiosta.
Pitikö TIS.ää ennen asentaa se sysdam(?) ja sen kautta asentaa varsinainen TISsi?
Tack
Leave a comment:

Leave a comment: