Älä nyt poista mitään vaan anna olla mountaa se vaikka daemontoolsilla.
Voit asentaa sen sen jälkeen koneellesi sieltä "virtuaali" levyltä ja jos on sopiva versio niin polta sitten talteen dvd:lle tai cd:lle riippuen mikä TIS versio on. Tuo 2006 ei mene kuin DVD:lle vanhemmat taitaa mennä kaikki cd:lle.
TIS omalle tietokoneelle?
Collapse
X
-
Originally posted by iceroadracing View Postmitä nää .ccd ja .cue pääteiset tiedostot ovat? ja tarviiko niitä johonkin tarkoitukseen??
Leave a comment:
-
???
mitä nää .ccd ja .cue pääteiset tiedostot ovat? ja tarviiko niitä johonkin tarkoitukseen??
Leave a comment:
-
Ei kai siinä muuta eroa ole, kuin uutta tietoa tuoreista malleista tai mahdollisia service bulletineja hieman vanhempien tyyppiongelmista.Originally posted by Harri G View Post1/2005. Mitäs eroa noitten versioiden välillä on, kun ei ole aiemmin ainakaan mulle selvinnyt.
Leave a comment:
-
Tiiä mikä ero mutta uusin on aina uusin. No Ooperalla tulee tuo 07.31.06.BMW.TIS.v03.2006.MULTiLANGUAGE.DVD.ISO-TBEOriginally posted by Harri G View Post1/2005. Mitäs eroa noitten versioiden välillä on, kun ei ole aiemmin ainakaan mulle selvinnyt.
kun sen googleen lykkää ja hakee vaan mistä lataa. Ilmoittelen onko se lontooksi ja miltä näyttää vai onko tuokin samanlainen kuin vanhat kunhan oon sen asentanut.
Leave a comment:
-
Näinpä. Itse olen käyttänyt MagicISO tai ISObuster ohjelmaa polttamiseen. Sitten levyltä pitää asentaa win95 ja TIS hakemistosta se admin tool. Sitten admin toolista pystyy asentamaan TIS:n. Sitten se kysyy tallennetaanko kovolle vaiko käytetäänkö levyltä. Kannattaa valita se kovalevylle tallentaminen, niin ei aina tartte sitä romppua.Originally posted by Aksu| View PostPolttaa levylle tai mountata. Mounttaus onnistuu esim. www.daemon-tools.cc
Ei, pelkkää tiedostoa ei polteta levylle vaan tiedoston sisältö. Esim. Nero taitaa tuntea myös img-tiedostot.
Leave a comment:
-
Polttaa levylle tai mountata. Mounttaus onnistuu esim. www.daemon-tools.ccOriginally posted by ammattimies View Postmitä tuolle img tiedostolle pitää sitten tehdä et sen saa pelaamaan?
Ei, pelkkää tiedostoa ei polteta levylle vaan tiedoston sisältö. Esim. Nero taitaa tuntea myös img-tiedostot.
Leave a comment:
-
On näitä varmasti erilaisia liikenteessä, mutta nuo mitä olen muutaman ladannut, niin asennus on englanniksi, mutta itse ohjelma on saksaksi, mikä ei ole hjuva. Ilmoitelkaa vain jos joku tietää lontoolaista versiota.
Onko tämä englanniksi?
Last edited by Harri G; 21-11-2007, 08:05.
Leave a comment:
-
Hämärästi muistan, että ohjelmaa asennettaessa _ensimmäiseen_ (asennusohjelma) kielivalintavaihtoehtoon pitää valita kieleksi US eng, jolloin asennuksen jatkuessa pääsee valitsemaan itse ohjelman kielen.Originally posted by bmwagain View PostMistäs linkistä löytää englanninkielisen version? Kun ei oikein toi saksa taivu. Just asensin yhden imuroidun tis:n ja ainoastaan asennusohjelma oli englanniksi, muuten koko ohjelma saksaksi. Toimii muuten hyvin
mutta kun ei ymmärrä sanaakaan saksaa....Last edited by Jeff; 20-11-2007, 23:07.
Leave a comment:
-
07.31.06.BMW.TIS.v03.2006.MULTiLANGUAGE.DVD.ISO-TBE
Kellään tätä?
Toimiiko? Englanninkieltä?
Torrulla löytyy.. itsella juuri tulossa ja tiedottelen tännne tuosta et pelittääkö..
E* Nyt itsellä ja toimii mutta vain saksan kielisenä.
Leave a comment:
Leave a comment: