M5 3.8 - mitkä vesiletkut vaihtoon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petteri75
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2570
    • Kirkkonummi

    M5 3.8 - mitkä vesiletkut vaihtoon?

    Se teki sen taas, rikkoi toisen vesiletkunsa, jäähdyttimeltä vesipumppuun menevän pidemmän (osa #1). Vaihtotyö ei nyt kaikkein vaikein ole ja tod. näk. Laakkonen veloittaa hinnan euroissa, mutta kysymys kuuluukin, mitkä tuon kuvan letkuista olisi myös hyvä vaihtaa?

    M5-forumilla on myös ilmaistu, että kuvassa näkyvä pikkuputki nro 9 olisi hyvä pitää tukkeutumattomana, mutta missä ihmeessä tämä sijaitsee?

    Auton viskokytkin ei ole enää täysin kunnossa, niinpä vedenlämmöt nousevat pitkään ruuhkassa istuttaessa "viivalle", mutta ylikuumentumista ei tapahdu. Silti on tylsää, kun 14-vuotias kumitavara ei kestäkään - tuohonkin letkuun on tullut pienen pieni repeämä, mistä suihkuaa pieni suihku kun moottori alkaa kuumentua. Sitä oli kuvitellut, että ei olisi tarvinnut näin ajokauden loppupuolella enää liata käsiään, mutta näemmä ei mene kuukautta ilman korjaustarvetta..
    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
  • M40 Power
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 584
    • Turun seutu

    #2
    Kyllä ne kannattaa kaikki uusia vaan samantien, niin säästyy monelta harmilta.
    Toi kumiletku kun ei ole sieltä kalleimmasta päästä...
    EX: E30, E34, E36, E36 compact

    Nyk. -99 320D

    Comment

    Working...
    X