Eli mitä pitää muistaa tehdä ennen auton kiikuttamista rullille säätöä varten ettei tule hukkareissua ja/tai aivan järkyttävää laskua:
Omat ajatukset lyhyesti:
1. Öljyt ja nesteet, vaihto tai tarkistus riippuen kumpi aiheellista. Ei mitään vuotoja.
2. Imuvuotojen varmistus, eli enemmänkin ettei moisia vain löydy
3. Renkaat, vetävillä pyörillä tarpeeksi painetta. Kaipa vanhat kesärenkaat on tähän hommaan ok.
4. Varmistaa että ilmamäärämittarille ja boksille on vapaa pääsy
Onko muuta?
Potilaana siis remontoitu e34 525i m20b25 koneella jossa etan kampiakseli. Menee ST Motorssille säätöön ensi viikolla. Pitäisi samalla selvitä että paljonko ne tehot ja vääntö laskivat tässä samalla.
t.Ville
Omat ajatukset lyhyesti:
1. Öljyt ja nesteet, vaihto tai tarkistus riippuen kumpi aiheellista. Ei mitään vuotoja.
2. Imuvuotojen varmistus, eli enemmänkin ettei moisia vain löydy
3. Renkaat, vetävillä pyörillä tarpeeksi painetta. Kaipa vanhat kesärenkaat on tähän hommaan ok.
4. Varmistaa että ilmamäärämittarille ja boksille on vapaa pääsy
Onko muuta?
Potilaana siis remontoitu e34 525i m20b25 koneella jossa etan kampiakseli. Menee ST Motorssille säätöön ensi viikolla. Pitäisi samalla selvitä että paljonko ne tehot ja vääntö laskivat tässä samalla.
t.Ville
Comment