Havainnollistampa asiaa 3 kuvalla.



Ongelma juontaa juuriaan automaatti-ilmastoinnin (digitaalinen) temppuiluun, puhallin humppaa vähä iteksiään miten tahtoo.
Tänään kävin merkkiliikkeestä hakemassa uuden pääteasteen ja sitten aloin sitä vaihtamaan, mutta liitinhän siellä on myös kaputt.
No tottakai tiskille kysymään tolla bmw-koodilla uutta liitintä ja sen saapi 4 eur maksaa, ongelma on se nyt että mistä saan sopivat uudet noi pinnit kun etk:ssa on 20 eri sorttia ja ei oikein tahtois arpaa lähtee heittää.
Amp numero ei sano boschin autosähköliikkeelle mitään.
Tottakai takaraivossa pyörii ajatus minkätakia tuo on sulanut.. huono kontakti vai mitä?
Apuja?



Ongelma juontaa juuriaan automaatti-ilmastoinnin (digitaalinen) temppuiluun, puhallin humppaa vähä iteksiään miten tahtoo.
Tänään kävin merkkiliikkeestä hakemassa uuden pääteasteen ja sitten aloin sitä vaihtamaan, mutta liitinhän siellä on myös kaputt.
No tottakai tiskille kysymään tolla bmw-koodilla uutta liitintä ja sen saapi 4 eur maksaa, ongelma on se nyt että mistä saan sopivat uudet noi pinnit kun etk:ssa on 20 eri sorttia ja ei oikein tahtois arpaa lähtee heittää.
Amp numero ei sano boschin autosähköliikkeelle mitään.
Tottakai takaraivossa pyörii ajatus minkätakia tuo on sulanut.. huono kontakti vai mitä?
Apuja?
Comment