Tietääkö ketään miten hartge on rakentanut noita iS koneita että niistä tulee 2,3litraisia? Onko Hartge itse valmistanut kampiaxeleita vai ottanut jostain toisesta koneesta? Ainoa mitä olen löytänyt on miten saa koneen 2,1litraiseksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hartge 318is --> 2,3l
Collapse
X
-
Originally posted by ufo777 View PostTietääkö ketään miten hartge on rakentanut noita iS koneita että niistä tulee 2,3litraisia? Onko Hartge itse valmistanut kampiaxeleita vai ottanut jostain toisesta koneesta? Ainoa mitä olen löytänyt on miten saa koneen 2,1litraiseksi.
Jos en väärin vuosien takaista juttua muista, niin koneen kooksi tuli 2,2l.Olli.
-
-
Originally posted by Rocla View PostTuollaisen kasvatussarjan kertaalleen olen nähnyt, jäin käsitykseen että kampi akseli on 318tds mallista ja männät on teetetetty kyseistä moottoria varten, männissä Kolbe Schmidin merkit.
Jos en väärin vuosien takaista juttua muista, niin koneen kooksi tuli 2,2l.
Noin 1951 kuutionen kone saadaan vakioporauksella ja M47-moottorin 88mm iskuisella kammella.
1995 kuutiota saadaan M47:n uudemman version kammella, jossa on 90mm isku. Tästä suuremmat sitten poraamalla ja/tai Hartgen kammella.Last edited by Freak; 09-04-2007, 16:33.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View Post
Tästä suuremmat sitten poraamalla ja/tai Hartgen kammella.Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
Originally posted by ufo777 View PostEli Hartge kampi on joku itte tehty, eli ei löydy vakiona jostain BMW koneesta?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment