Announcement

Collapse
No announcement yet.

525tds/viat/kestävyys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jleino
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 203

525tds/viat/kestävyys

Ítselläni on -94 tekniikalla oleva disu, joten kiinnostais tietää et onko ollu paljon ongelmia auton kaa? JA paljonka kilometrejä lasissa?

Kaikki vaan tuntuu pelottelevan siitä että kohta se kansi leviää..

Kahesti on taipaleelle jättäny, toivottavasti ei enempää tai saa lähtee taipaleelle koko auto. Omassani 273tkm
    Voimaa...
  • joni_wt
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 3625
    • Yka

Sen tiedän sanoa ainakin, että älä usko noita esson baarin juttuja... Kansi kyllä kestää vakiokoneessa ihan varmasti saman ajan mitä jossain mersussakin, järkevällä käytöllä... Ei kuormiteta kylmänä eikä sammuteta kuumana..

Itsellä oli 525 tds, ajettu ainakin puheiden mukaan noin 250tkm (tekniikan vaihto), takapyöriltä tuli vakio turbolla ja mekaanisella pumpulla 170hp ja ajoin tekniikan puolesta ongelmitta itse yli 50tkm, ja sai nimittäin tennaria sinä aikana... Itse muistin ajaa nätisti lämpimäksi ja sitten sitä tennaria... ja jälkikäytön hoiti turbotimer, suosittelee!

Että ei muuta ku kovaa ajoa!
    e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

Comment

• jleino
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 203

Kauanko se turbotimer pitää sitä sit oikein? Oon kyllä aina muistanu just nämä tärkeet jutut, mut silti miten timeri käytännössä toimii ja onko hankala asentaa?
      Voimaa...

Comment

• jvakeva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2432
        • Kouvola

koneen lämmön mukaan.

itellä nissanissa greddyn turbotimer. 135e fin-ranacolta.. esimerkiksi.

bemariinkin olen harkinnut, mutta katellaan nyt, kunhan saan eka lastunkaan paikalleen, ja jos sitten kickdownin perään laittaisi vielä vastus-patentin..
        Last edited by jvakeva; 11-10-2006, 22:37.
        B10 V8 # 108
        saab r560 8X4

Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎