Announcement

Collapse
No announcement yet.

525d piristys.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • adr-jouni
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 103
    • Near uleåborg

    525d piristys.

    Kokemuksia lastuista/softamuutoksista...Autoni on vm.3/o3 ja wepastoa lähtee tietysti käyntiin vaan moottorin käydessä.Millainen homma se olisi muuttaa kaukosäätöiseksi??? :think :think
  • JonasG
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 2160
    • Porvoo/Helsinki

    #2
    mulla on toi ac schnitzerin tehoboxi ja kyllä auto kulkee täysin eri tavalla,suosittelen lämpimästi,auto on 525d -00.Vakiona 163hv ja 390 vääntö.Acs5 boxilla lupaavat 218hv ja 499 vääntöä,tiedä sit paljonko todellisuudessa mutta todella paljon ripeämpi auto on.
    Last edited by JonasG; 13-10-2006, 13:49.

    Comment

    • Marko.K
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1193
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by adr-jouni View Post
      Kokemuksia lastuista/softamuutoksista...Autoni on vm.3/o3 ja wepastoa lähtee tietysti käyntiin vaan moottorin käydessä.Millainen homma se olisi muuttaa kaukosäätöiseksi??? :think :think
      mun autosta (e39 530d) saatiin uudella softalla sigun mukaiset tehot, ja tuosta webasto hommasta sen verran että tänään itse soitin Laakkoselle kysyen ajastimen kello asennettuna (500e)
      F11 535d -11 367hv/728nm
      E39 M5 -99 Alpine White II
      E65 730da -02
      E60 530da -03
      E39 530da -03 240hv/600nm
      E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
      E38 740iaL -95
      E39 530d -99 245hv/528nm

      Comment

      • Keimo
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2032
        • Kekkoslovakia

        #4
        Originally posted by adr-jouni View Post
        Kokemuksia lastuista/softamuutoksista...Autoni on vm.3/o3 ja wepastoa lähtee tietysti käyntiin vaan moottorin käydessä.Millainen homma se olisi muuttaa kaukosäätöiseksi??? :think :think
        Itselläni on AMH Booster II, joka on pelittänyt mainiosti. Ei mitään ongelmia ja käyttömukavuus on erittäin hyvä. Savutusta ei ole pahasti. Pikkaisen tuprauttaa täyskaasukihdytyksen alussa ennen kuin turbo pääsee täysillä mukaan.

        Hintaa oli 199 euroa posteineen Saksasta.

        Siinä on erillinen säätöyksikkö, jonka voi hilata vaikka sisätiloihin. Talveksi otan säädöt normaalitasolle, koska eipä niitä lisätehoja kaipaa

        Boksi antanee noin 200 hp ja 410Nm eli väännötkin pysyy laatikon spekseissä, kun kyseessä on sama laatikko kuin 530d:ssä

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎