Hyviä ja luotettavia BMW korjaamoja Tampereen seudulla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW korjaamoja Tampereen seudulla?
Collapse
X
-
En mene e39:stä sanomaan mitään, mutta vanhemmissa peleissä "yleensä" korjauksen laatu paranee, kun siirrytään menopelin vanhentuessa pienempiin pajoihin....
Lielahden Metro-autossa itselläkin ollut joskus auto, silloin hoidettiin ihan hyvin, tosin merkkihuolto tuntuu aina kukkarossa. Paljon huonoakin on kuulunut, monet ovat kironneet huonoimmaksi huoltopaikaksi Bilian kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by BCN View PostHyviä ja luotettavia BMW korjaamoja Tampereen seudulla?Originally posted by Hemi View PostMetro-Auto Lielahti.
Riippuu hieman ongelmistasi auton kanssa mikä olisi oikea paikka.
Comment
-
-
Originally posted by Tuotanur View PostEnnemmin veisin Hervantaan Hepo-autoon.
Riippuu hieman ongelmistasi auton kanssa mikä olisi oikea paikka.
Viimeksi sain kuulla v...ttuilua päin naamaa. No, tämä meni vielä sarkasmin piikkiin, kun työ tuli hoidettua kunnolla. Eräs naispuoleinen täällä muistaakseni alkukesästä manasi huollon menneen pieleen ko. paikassa.
Ja kuten mainitsit, niin ongelmahan sen paikan määrää. Jarruja etc. säätää nyt pulju kuin pulju, mutta esim. sähköpuolelle mentäessä ei varmaan kannata viedä siihen Ruskon jne. teollisuusalueiden halvimpiin pajoihin.Last edited by spu; 18-10-2006, 23:49.
Comment
-
-
Hepo-auto on varmasti halvin bemareista jotain tietävä putiikki, mutta kun kysyjällä ei ollut hinta huoltoliikkeen valintakriteereissä lainkaan, niin pitäydyn edelleen kysymyksessä:..."Hyviä ja luotettavia....Tampereella"....
lielahden metroautossa. Jos raha on rajallista niin sitten itse veisin
Hepo-autoon. Halpaahan isommat proggikset eivät ole missään.
Comment
-
-
Ongelma on siis tyhjäkäynti. Testeri valittaa nokka-akselin asentoanturia, mutta nyt on kolmas uusi anturi menossa eikä ongelma ratkea. Lambdat on myös vaihdettu. Eli sähköpuolelle menee tuon kanssa.
Toinen ongelma on tosiaan sitten tuo perän tutina, joka ei ole poistunut vaikka alusta on lähes kokonaan vaihdettu uuteen. Vetarit ja kampiakseli vielä katsomatta, mutta itsellä ei riitä virta enää.
Onko muuten mitään hajua mitä esim. Metro-Auto voisi laskuttaa jos tsekkaavat tuon perän tärinän vetareiden ja kampiakselin osalta sekä mittaavat nuo johdot jotka menevät nokka-akselin anturilta ruiskuun? Selviääkö 500:lla eurolla?Last edited by BCN; 19-10-2006, 16:53.
Comment
-
Comment