Palavista lampuista

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WarHead
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 774

Palavista lampuista

Hii-o-hoi.
    Ja taas prkl paloi joku lamppu!!
    Mites tiellä muilla kohtalon sisaret pimenee noita lamppuja autossa?
    Itse vaihdan keskimäärin 2 lamppua kolmessa vkossa, eli minusta se on liikaa.
    Teknisenä tietona sen verran, että latausjännite on 13,7V, mutta oisiko tuo säädin menossa laturista sitten, tiedä häntä... Uittu, kokoajan blingaa tietsikka, että kurvaappas lamppukauppaan.

Viimeksi etin 2 vrk että mikä juuttaan lamppu se nyt on TAAS palanu, ku sitte apulainen seuranani huomasimme, että extra jarruvalo takaikkunalla oli syyllinen. Kiesissä se suppeampi tietsikka.

Lamput yleensä ostelen huoltsikoilta ja argentiinalaiset punaviinit alkosta, mutta ihmetyttää silti, että periaatteessa viimeisen vuoden aikan olen vaihtanut kaikki muut lamput paitsi pitkät, eli eikai lamppujen merkillä ole merkitystä?
    Eikö tästäkään selvitä muulla ku suojakännillä?
    E91 335iAT -08

-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
  • touring39
    BTCF Member
    • May 2005
    • 3901
    • Kaarina

Äimistelin kanssa samaa asiaa joskus:

Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• antti79
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2499
      • Littoinen

Teillähän on noissa katiskoissa jo mahdollisuus käyttää ajovaloja automaattiasennossa eikös? Silloinhan ne syttyy kun laittaa sytytysvirrat päälle? Startatessa voi syntyä jännitepiikkejä jotka käräyttävät polttimot, koittakaa jonkin aikaa olla käyttämättä ajovaloautomatiikkaa jos vaikka polttimoiden palaminen loppuisi.
      sigpic
      Originally Posted by jari kihlman
      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• WarHead
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2005
        • 774

Aino mitä löytyy automaattina, on vaihteet, ilmastointi ja jälkiverot.
        Tuosta akunvaihdosta taisi joku muute joskus mainitakki, muttaku niin iloisesti kiesi starttaa, niin ei viittis vaihtaa, vielä.
        Ja valot näpsäytän päälle vasta kun auto jo käy.
        äh, eli suojakänniksi muuttuu.
        E91 335iAT -08

-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -

Comment

• GOOFY
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 4139
          • .

heh, mä oon vaihtanu e30:een 8 vuoden aikana yhden vilkun hehkun taakse... hyvin ovat kestäneet. kestäisipä tässä kämpässäkin lamput yhtä hyvin kun alkaa tulemaan jo hintaa kun saa joka viikko vaihtaa useita lamppuja...:think
          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

Working...
          X