Announcement

Collapse
No announcement yet.

535i lastu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reiska
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 85

    535i lastu?

    sanokaapas viisaammat saako lastulla yhtään lisää tehoa ko.autoon??
    kaikenlaista keskusteluahan sitä näistä on, mutta tuleeko sillä todellisuudessa yhtään lisää tehoa??
  • Oldtimer
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 350
    • Ähtäri

    #2
    Tuleehan tuosta aikalailla, huipputehoa ei ole missään virallisesti mitattu mutta persedynolla eroa on paljon varsinkin alapään väännössä. Omassa siis Benzinon kauppaama lastu, suosittelen kyllä tuohon hintaan, en ole hetkeäkään katunut. Asennuskin oli 5min homma.
    ----: Fuck The Fuel Economy :----

    Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

    Comment

    • reiska
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 85

      #3
      Originally posted by Oldtimer View Post
      Tuleehan tuosta aikalailla, huipputehoa ei ole missään virallisesti mitattu mutta persedynolla eroa on paljon varsinkin alapään väännössä. Omassa siis Benzinon kauppaama lastu, suosittelen kyllä tuohon hintaan, en ole hetkeäkään katunut. Asennuskin oli 5min homma.

      eli ei vissiin muuta kuin plug&play??

      Comment

      • Carbonfiber
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 5226
        • Hki 43

        #4
        Originally posted by reiska View Post
        eli ei vissiin muuta kuin plug&play??
        Näin juu.
        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
        Z3 Roadster 2.8 '98
        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

        Comment

        • Oldtimer
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 350
          • Ähtäri

          #5
          Originally posted by reiska View Post
          eli ei vissiin muuta kuin plug&play??
          Joo, boksi irti, kansi varovasti auki metalliklipsuja vääntämällä. Sitten pienellä ruuvimeisselillä irroittaa vanhan piirin joka kulmasta varovasti vääntämällä. HUOM! katso miten päin vanha piiri on (pieni kolo piirin päädyssä osoittaa sen.). Sitten vaan painelee uuden piirin varovasti paikalleen pohjaan asti samoin päin miten vanhakin oli. Boksin kansi kiinni ja metalliklipsut paikalleen, boksi paikalleen ja ei muuta kuin nauttimaan. Tuolla ohjeita kuvineen, huomaa että 540i on kahdella piirilevyllä, 535i yhdellä, vielä helpompi vaihtaa.

          Huipputehoa ja kiihtyvyyttä en tosiaan ole missään mitannut, persdyno vaan kertoo ajonautinnon parantuneen huomattavasti. Mutta vanha piiri on tallella, joskus kun on aikaa olisi tarkoitus vähän kellotella ainakin epävirallisesti. Ehkäpä tuon raaskisi viedä jopa penkkiinkin.
          ----: Fuck The Fuel Economy :----

          Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

          Comment

          • reiska
            Bimmer Rookie
            • Jan 2006
            • 85

            #6
            Originally posted by Oldtimer View Post
            Joo, boksi irti, kansi varovasti auki metalliklipsuja vääntämällä. Sitten pienellä ruuvimeisselillä irroittaa vanhan piirin joka kulmasta varovasti vääntämällä. HUOM! katso miten päin vanha piiri on (pieni kolo piirin päädyssä osoittaa sen.). Sitten vaan painelee uuden piirin varovasti paikalleen pohjaan asti samoin päin miten vanhakin oli. Boksin kansi kiinni ja metalliklipsut paikalleen, boksi paikalleen ja ei muuta kuin nauttimaan. Tuolla ohjeita kuvineen, huomaa että 540i on kahdella piirilevyllä, 535i yhdellä, vielä helpompi vaihtaa.

            Huipputehoa ja kiihtyvyyttä en tosiaan ole missään mitannut, persdyno vaan kertoo ajonautinnon parantuneen huomattavasti. Mutta vanha piiri on tallella, joskus kun on aikaa olisi tarkoitus vähän kellotella ainakin epävirallisesti. Ehkäpä tuon raaskisi viedä jopa penkkiinkin.
            ok.kiitoksia tiedoista!

            Comment

            • Mosse535i
              Bimmer Rookie
              • Apr 2006
              • 72
              • Ähtäri

              #7
              Itselläni myös keskiviikkona asennettu lastu ja kyllä sen huomaa. Kiihtyvyys on paljon tasasempaa kun vääntöä tulee lisää alakierroksille. Ei myöskään dynolla käyty mut sen vaan tuntee . Erittäin suositeltava. Itselläni myös tämä benzinon kauppaama lastu.

              Comment

              • an13
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2005
                • 260

                #8
                Minkä oktaaniselle bensiinillä ajelette noilla lastuilla, 95, 98 vaiko 99? Mille ne on tarkoitettu, saako 95:llä mitään lisää irti?
                ex-535iA E34

                Comment

                • Oldtimer
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2006
                  • 350
                  • Ähtäri

                  #9
                  Originally posted by an13 View Post
                  Minkä oktaaniselle bensiinillä ajelette noilla lastuilla, 95, 98 vaiko 99? Mille ne on tarkoitettu, saako 95:llä mitään lisää irti?
                  Itse käytän nykyään shellin V-Poweria, 99+. Vähintään 98 on suositeltavaa, sytytyskäyrän muuttumisen takia en itse ainakaan enää 95 bensalla ajelisi lastun asennuksen jälkeen.
                  ----: Fuck The Fuel Economy :----

                  Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎