eihän kellään jyväskyläläisellä klubilaisella olisi lukulaitetta? airbag valo palaa e39 kojetaulussa (yllätys)...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vikakoodien luku jyväskylässä
Collapse
X
-
Originally posted by saulih View PostSamaa toimenpidettä kaipailee e36 Jyväskylässä.
Muutenkin kiinnostaisi tietää missä keski-suomalaiset korjauttavat bemareitaan?
Joku mekaanikko pitäisi löytää, joka tietäisi auton tekniikasta sentään enemmän kuin minä.. Laakkosella ei enää edes tiedetä miltä 10 vuotta vanha auto näyttää
Sattuu olemaan tuttuja Jyväskylän Laakkosella duunissa.
Comment
-
-
Originally posted by riparipa View Posteihän kellään jyväskyläläisellä klubilaisella olisi lukulaitetta? airbag valo palaa e39 kojetaulussa (yllätys)...-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
-
Originally posted by Ikuinen aloittelija View PostItse olen kyllä pikkuisen pettynyt tuohon Laakkoseen ja juurikin huoltoon. Edes takuunalaista autoa ei saatu koskaan kuntoon. Jätin homman sikseen ja kärsin tuosta räminästä hamaan asti.
320d-03
Comment
-
-
Automaatti-ilmastoinista kuuluu välillä raivostuttavaa surinaa/räminää. Joku paikka resonoi tuolla ilmastoitilaitteen kotelon sisällä. Yrittivät huollossa teippailla johtoja yms. mutta eivät monesta pyynnöstä huolimatta purkaneet tuota koteloa. Viimeisellä kerralla tuumasin, että antaa olla, kun on niin vaikeata. Taka-akselilla paukkuu nuo vakaajan runkopuslat ja etuovien tiivisteiden naksunta rauhoittuu kotikonstein vain väliaikaisesti. Ja kaiken kruunaa kuskin penkki mikä kolahtelee kuin vanhassa Ladassa. Tuokin on normaalia huollon mukaan.
Last edited by Ikuinen aloittelija; 21-11-2011, 17:22.G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
-
Originally posted by rixamix View PostVikakoodien luku/nollaus Jyväskylän autostartissa eli JAS:illa tais olla 15e ku ite käytin.
Jyväsauto huoltaa bimmereitä.
Toimiiko homma, hintataso, asenne yms?Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
E34 540iA -93
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostKyllä sieltä asiantuntemusta löytyy, mutta niitä ei vaan kiinnosta rassata näitä 10 vuotta vanhoja "uustuonti" pommeja
Sattuu olemaan tuttuja Jyväskylän Laakkosella duunissa.
Vaihdettavasta puslasta piti itse selittää missä se on. Kytkintä käyttäessä kuuluva pieni kolkotus tuli siitä, että "siellä vaan on välystä". Ai missä? No vaihdelaatikossa ja perässä tietysti. Mekaanikko oli ihan kädellä kokeillut. Todellinen vika oli löysä pultti siirtäjässä. Laakkosen väljyystesti maksoi muistaakseni 50 eur (n.8 min.) mutta todellisen vian korjasi tavallinen huoltamo ilmaiseksi minuutissa. Näitä juttuja riittäisi...
Vielä paras tarina: Sivuvilkut asennettiin Laakkosen "ammattilaisten" toimesta VAIN 10cm liian ylös ja 8 cm liian taakse! Tuollainen virhe voi sattua kenelle tahansa, eikö niin? Eikä sitä silti tarvitse korjata koska vilkut on asennettu tieliikennesääntöjen mukaan. Loistavaa! Tähän asti tarina on vielä.. noh.. Toisen vilkun alapuolella oli kaksi syvää naarmua, jotka peltiä leikannut ammattilainen sai aikaan. Pohjamaaliin asti uponneet urat "eivät ööö.. ehkä öö.. tulleet siitä asennuksesta.." Aivan. Likaisessa autossa kaksi kirkkaan valkoista naarmua vilkun alapuolella, mutta kehtaa väittää vastaan.
Tuo homma on niin naurettavaa, etten ole ko. yritykseen missään yhteydessä ilman kuluttaja-asiamiestä. Vituttaa aivan liikaa jo nyt.
Laakkosen pystyy välttämään aika hyvin käyttämällä
1. Tätä palstaa ja Googlea
2. Kl-varaosia
3. Ajamalla vaikka Turun Metro-Auton korjaamolle. Se ei voi olla huonompi!
Olen puhunut.
Comment
-
-
Ai muillakin on kokemuksia JKL:n Laakkosen ammattitaidosta Minulla menee huollot siellä näin:
1. Selitä vika ja sen aiheuttajamahdollisuudet huoltoneuvojalle
2. Kun autoa ei korjattukaan mutta lasku kirjoitettiin, selitä kuluttajansuoja-asiamiehelle
3. Selitä huoltoneuvojalle autosähkön perusasioita (kuten akkujännitteen määrä, se ettei dieselissä ole sytytystulppia, tuontiauton laturin samankaltaisuus suomalaisen kanssa jne jne)
4. Hae maksamasi rahat takaisin ja vaadi vielä vähän ylimääräistä siitä hyvästä että toimit kouluttajana ja annoit autosi koulutusmateriaaliksi.
5. Tee se sama uudestaan puolen vuoden päästä kun luulet että ne olisivat jo oppineet..
Ihan tuottoisa tapa huoltaa auto, mutta ikävä kyllä aikaavievä.---
Comment
-
Comment