Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onko Nostokohta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TEEITSEMIES
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 9

    Onko Nostokohta?

    E34 pohjasta on kyse ja onko noi nuolten osottamat kohdat nostokohdat vai mitä ne on?

    No mites noi helmoissa olevat muovit kestää jos autoa nostaa nosturilla nuista alkuperäsen tunkin kolojen kohdilta? Onko kokemuksia? En tohtinut niistä nostaa vaan nostin rungon palkeista.
    Attached Files
    Last edited by TEEITSEMIES; 14-11-2006, 19:23.
  • Juho_P
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 313
    • p-pohjanmaa

    #2
    Ei todellakaan ole nostokohtia.
    Nuo on semmosia vedenpoistoreikiä tms. Kuitenkin reikiä pellissä jotka tulpattu tuollaisilla lätkillä, ne ei kestä autoa kyllä nostaa.
    pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..

    Comment

    • Dr_ink
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 402
      • Vantaa

      #3
      Originally posted by TEEITSEMIES View Post
      E34 pohjasta on kyse ja onko noi nuolten osottamat kohdat nostokohdat vai mitä ne on?
      No ei perkele!
      Lattian jotain... Ei tuu mieleen. Mut älä perkele nosta niistä, nousee jakkarat ilmaan eikä auto.
      - Trying is the first step towards Failure -

      Comment

      • alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3402
        • Tre

        #4
        Nostokohdat on siinä aivan helmoissa, pienet syvennykset.
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

        Comment

        • Lanttu
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 1643

          #5
          Yhdyn edellisiin. Noita reikiä on tarvittu auton kokoonpanoprosessissa tuotantolinjalla.

          Comment

          • Carbonfiber
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 5226
            • Hki 43

            #6
            Siitä helmasta kun nostaa niin pitäs kestää. Reiät on helman molemmissa päissä omalle tunkille.
            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
            Z3 Roadster 2.8 '98
            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

            Comment

            • juuze
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2002
              • 1938
              • Oulu

              #7
              Jos hallitunkilla nostat, niin aina runkopalkista, niin ei satu haaveria..
              Jussi
              F31 320xda & e39 530d Msport
              ex e87, e39, e34, e28 & e30

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #8
                Originally posted by juuze View Post
                Jos hallitunkilla nostat, niin aina runkopalkista, niin ei satu haaveria..
                Ja takaa perämurikasta Tuossa oikein kuvalliset ohjeet...

                Orkkistunkkia varten on taas sitten ne omat nostopaikat:

                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                • Axum
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 4416
                  • Kuopio

                  #9
                  Originally posted by juuze View Post
                  Jos hallitunkilla nostat, niin aina runkopalkista, niin ei satu haaveria..
                  +lautaa tai jotain pehmeää väliin niin ei irtoa massa
                  - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                  - E39 528ia
                  - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                  - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                  Puretaan 520ia -97
                  https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                  Comment

                  • Carbonfiber
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 5226
                    • Hki 43

                    #10
                    Originally posted by juuze View Post
                    Jos hallitunkilla nostat, niin aina runkopalkista, niin ei satu haaveria..
                    Tollasel pikku hallinosturil ei kyl yletä noin pitkälle niin mä nostin tosta helmasta, mut löin sinne kumimaton väliin.
                    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                    Z3 Roadster 2.8 '98
                    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                    Comment

                    • Herra von Levee
                      Newbiemmer
                      • Oct 2009
                      • 27
                      • -

                      #11
                      En viitti uutta triidiä asiasta tehdä, niin kyselen täältä.

                      Mistä kohtaa kannattaisi nostaa auto (e36 325 coupe), kun auton niistä helmojen nostokohdista ei ole mahdollista? Tarvis saada auton etupää ilmaan mutta kahdella tunkilla nostettaessa toinen rysähti alle (onneks mikään ei hajonnut). Voiko etuakselista nostaa hallitunkilla? http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=31&fg=05 ja tuo ykkönen.

                      Runkopalkeista monet nostelee mut mitä niillä tarkalleen ottaen meinataan? Onko niistä nostamalla mahdollista saada etupää ilmaan, että saisi jouset vaihdettua.

                      Comment

                      • Stengah`
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2008
                        • 90
                        • Länsi-Suomi

                        #12
                        niistä pitkittäisistä palkeista nostat, kestää kyllä.

                        Comment

                        • petrolhead
                          Moderator
                          • Feb 2004
                          • 13793
                          • Hyvinkää

                          #13
                          Originally posted by Herra von Levee View Post
                          En viitti uutta triidiä asiasta tehdä, niin kyselen täältä.

                          Mistä kohtaa kannattaisi nostaa auto (e36 325 coupe), kun auton niistä helmojen nostokohdista ei ole mahdollista? Tarvis saada auton etupää ilmaan mutta kahdella tunkilla nostettaessa toinen rysähti alle (onneks mikään ei hajonnut). Voiko etuakselista nostaa hallitunkilla? http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=31&fg=05 ja tuo ykkönen.

                          Runkopalkeista monet nostelee mut mitä niillä tarkalleen ottaen meinataan? Onko niistä nostamalla mahdollista saada etupää ilmaan, että saisi jouset vaihdettua.
                          En mene sanomaan että etuapurunko tai etuakselipalkki (miksi haluat kutsua) olisi luvallinen nostokohta , mutta on tullut kymmenien eri merkkien ja mallien nokkia nostettua siitä enkä ole vielä vahinkoa tehnyt. Laitat ehdottomasti pukit molemmille puolille helman kumityynyjen kohdalle.
                          2015 VW Crafter
                          1984 BMW 316
                          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                          Comment

                          • Jürgen_
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2008
                            • 2707
                            • Mylsä

                            #14
                            Originally posted by Herra von Levee View Post
                            En viitti uutta triidiä asiasta tehdä, niin kyselen täältä.

                            Mistä kohtaa kannattaisi nostaa auto (e36 325 coupe), kun auton niistä helmojen nostokohdista ei ole mahdollista? Tarvis saada auton etupää ilmaan mutta kahdella tunkilla nostettaessa toinen rysähti alle (onneks mikään ei hajonnut). Voiko etuakselista nostaa hallitunkilla? http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=31&fg=05 ja tuo ykkönen.

                            Runkopalkeista monet nostelee mut mitä niillä tarkalleen ottaen meinataan? Onko niistä nostamalla mahdollista saada etupää ilmaan, että saisi jouset vaihdettua.

                            Miksei nistä normaaleista nostokohdista voi nostaa? Onko ne vähän pehmeät?
                            Voihan siitä etuakselipalkista nostaa mutta pitää olla varovainen sillä jos se tunkki lipsahtaa etupuolelle niin voi rikkoutua hammastanko ja taas taakse lipsahtaessa on vaarassa öljypohja.
                            Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                            Comment

                            • Herra von Levee
                              Newbiemmer
                              • Oct 2009
                              • 27
                              • -

                              #15
                              Originally posted by Jürgen_ View Post
                              Miksei nistä normaaleista nostokohdista voi nostaa? Onko ne vähän pehmeät?
                              Voihan siitä etuakselipalkista nostaa mutta pitää olla varovainen sillä jos se tunkki lipsahtaa etupuolelle niin voi rikkoutua hammastanko ja taas taakse lipsahtaessa on vaarassa öljypohja.
                              Auton omaa tunkkia ei ole, joten hallitunkilla nostaminen nostokohdasta ja pukin alle laittaminen on riskaabelia. Helpommalla pääsee nostamalla etuakselipalkista ylös, jolloin molemmat puolet nousevat = kummallekin puolelle pukit eikä ole vaarana päälle kaatuminen.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎