Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 '92 seoksen "säätö"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsk
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 279
    • eurajoki/pori

    320 '92 seoksen "säätö"

    saako tosta myllystä (m50) millään vippaskonstilla tiputettuu seosta laihemmalle?
    esim. jotain tiettyjä huohotusletkuja irroittamalla tms, mitä vain...!

    toinen asia. jos boxi lukee et kone on aina -40 c ni onko se mittariston lämpöanturin vieressä kannessa oleva anturi ainut joka sen tekee (siis lukee moottorin lämpötilan)?

    mitkä muut seikat nostaa seosta rikkaammalle?
    kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



    DSK c.c
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #2
    Moottorinohjainlaitteelle tietoa moottorin lämpötilasta antaa vain sylinterikannessa oleva anturi.

    Seosta ei voi säätää, enkä kehottaisi tekemään vippaskonsteja. Sulla on ilmeisesti ongelmia päästöjen kanssa? Jos sekä CO- että HC-arvot ovat korkeat, minä vaihtaisin lambda-anturin. Sitäpaitsi letkujen irroittelu saa HC:t pilviin, eli aivan apinan hommaa.

    Comment

    • dsk
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2006
      • 279
      • eurajoki/pori

      #3
      Originally posted by Lanttu View Post
      Moottorinohjainlaitteelle tietoa moottorin lämpötilasta antaa vain sylinterikannessa oleva anturi.

      Seosta ei voi säätää, enkä kehottaisi tekemään vippaskonsteja. Sulla on ilmeisesti ongelmia päästöjen kanssa? Jos sekä CO- että HC-arvot ovat korkeat, minä vaihtaisin lambda-anturin. Sitäpaitsi letkujen irroittelu saa HC:t pilviin, eli aivan apinan hommaa.

      lambda todettu vialliseksi, vaihdettu, käynnissä tapahtui hyvin pieniä muutoksia, päästöt edelleen korkeat...
      kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



      DSK c.c

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎