Koskien tuota kaksoimassavauhtipyörää... eli kolisee siis varsinkin kytkin ylhäällä ja vaihde vapaalla sekä kun koneen sammuttaa?
EDIT: sen verran vielä, että vaikuttaisi aikasempien postauksien vuoksi kytkimen sykkeeksi syyllistyvän se CDV systeemi kytkimen työsylinterissä. Ja eipä tuo vauhtipyörä ääntä pidä erityisemmin. Mitään meteliä ei tule, kun sammuttaa koneen kytkinpoljin pohjassa.
BMW 535i -90
Collapse
X
-
Ei yksityisten välisiä kauppoja voi perua oli se sit seitsemän päivää tai mitä hyvänsä.Tiedän kyllä et jossain on sepusteltu tästä seitsemän päivän säännöstä,Se on kyllä ihan urbaanilegendaa.Takuu yksityisten välillä on niin kauan kun takavalot näkyy.Originally posted by suomikannattaja View PostEi ainakaa pystyny enää kauppaa purkamaan koska autokaupasta ostessa ei ole sitä 7 päivän palautusoikeutta,myyjä kertoi että vain yksityisten välisissä tämä 7 päivän laki pätee...Heh auton ostettuani ajoin kotiin ja huomasin että siinähän oli katsastus mennyt umpeen jo kuukausi sitten,nyt auto katsastettu mutta ajokiellossa koska katsastuksessa ei ollut minun nimellä olevaa rekisteri otetta.Olen kuullut että Sjoen Rintajoupilla on tätä asiaa harrastettu ennemminki,olkaa tarkkoina kun asioitte tässä kyseisessä liikkeessä.
Leave a comment:
-
Ei mulla pidä vielä muuta kun sen korahduksen sammuttaessa kytkin ylhäällä.Originally posted by Leka View PostSanotaan näin että se on enemmän vaaratonta kuin vaarallista, mutta ei se enää toimi niinkuin se on suunniteltu. Tuplamassavp pitäisi vaihtaa joka toisen kytkinlevyn vaihdon yhteydessä ja olen kuunnellut paria semmoista tuplamassavp:ää jotka pitivät niin kamalaa ääntä tyhjäkäynnillä että hirvittää. Taitavat nekin vielä kuitenkin mennä edelleen jossain päin Suomea...
Mutta eipä sitten hätää, jos se ei kovin vakavaa ole. Toivotaan ettei pahene ääni, ainakaan kovin nopeasti. Kiitos.
Leave a comment:
-
Nyt oikein testailin tuota kuinka se ääni sammuttaessa ja kun sammuttaa kytkin ylhäällä auton niin sieltä kuuluu ilkeä kolina et kyllä se nyt näyttäis olevan toi tuplamassavp,ajattelin kyllä korjauttaa ton jos se ei nyt kovin mahdottoman paljoo maksa.Kiioksia vain kaikille asiantuntioille jotka jaksoitte ottaa kantaa ongelmaaniOriginally posted by Leka View PostSanotaan näin että se on enemmän vaaratonta kuin vaarallista, mutta ei se enää toimi niinkuin se on suunniteltu. Tuplamassavp pitäisi vaihtaa joka toisen kytkinlevyn vaihdon yhteydessä ja olen kuunnellut paria semmoista tuplamassavp:ää jotka pitivät niin kamalaa ääntä tyhjäkäynnillä että hirvittää. Taitavat nekin vielä kuitenkin mennä edelleen jossain päin Suomea...
Leave a comment:
-
Ei ainakaa pystyny enää kauppaa purkamaan koska autokaupasta ostessa ei ole sitä 7 päivän palautusoikeutta,myyjä kertoi että vain yksityisten välisissä tämä 7 päivän laki pätee...Heh auton ostettuani ajoin kotiin ja huomasin että siinähän oli katsastus mennyt umpeen jo kuukausi sitten,nyt auto katsastettu mutta ajokiellossa koska katsastuksessa ei ollut minun nimellä olevaa rekisteri otetta.Olen kuullut että Sjoen Rintajoupilla on tätä asiaa harrastettu ennemminki,olkaa tarkkoina kun asioitte tässä kyseisessä liikkeessä.Originally posted by zanta View PostLiikkeestä ostettaessa ajoneuvoilla on aina 6kk takuu normaalin kulumisen ulkopuolelta, mikäli ei ole itseaiheutettu.
Näin olen ainakin käsittänyt.
www.kuluttajavirasto.fi auttaa varmaan enemmän.
Leave a comment:
-
Sanotaan näin että se on enemmän vaaratonta kuin vaarallista, mutta ei se enää toimi niinkuin se on suunniteltu. Tuplamassavp pitäisi vaihtaa joka toisen kytkinlevyn vaihdon yhteydessä ja olen kuunnellut paria semmoista tuplamassavp:ää jotka pitivät niin kamalaa ääntä tyhjäkäynnillä että hirvittää. Taitavat nekin vielä kuitenkin mennä edelleen jossain päin Suomea...Originally posted by tmth View PostOnko tuo ääntely kuin vaarallista? Voiko toi vauhtipyörä hajota lisää ja hajottaa jotain muuta?
Leave a comment:
-
Onko tässä seinäjoen lähettyvillä ketää kohtuu edullista bemarin korjaajaa,merkkiliikkeessä tulisi korjaukset niin pirun kalliiksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Spetke View PostMissäspäin suomea suomikannattaja vaikuttaa?
Seinäjoen naapurikunnassa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jukii View PostKannattaa ottaa rinta-juppiin yhteyttä ja vaatia vikojen korjausta
Juu no oli moottorilla takuuta mutta se menee niin että yli 500€ korjauksista puolet maksaa,eli ostoturva Rintajoupilla vain sanan helinää...
Leave a comment:
-
huollettu
kansiremppa,vesipumppu,termari,tiivisteet yläpäähän, syylärin yläletku,venat jne.. sälätä ylös! On se koluuttanu varmaa vajaa pari kuukautta.. ja varmasti on se miksi muut ja minä sanoin, että on menny! ite oon siihen putken laittanu uuden täs vähä aikaa sit kans.
Leave a comment:
-
?
?Kyllä itellä teki just noin silloin aikoinaan!
?Muutenhan auto toimi itellä ainaki helvetin hyvin konerempan jälkeen! olis vanhoja osiaki tallella ym. En ny tiedä saikko mitään paskaa autoa! Pulitikko paljo? Nii ja jos bensa haisee nii se on ilmamäärämittarin anturi! käytin seppälän autosähköllä ja siinä oli vika! ei uusittu mitään ku se sai testerin näyttämään vikoja nolla! liitokses siinä on varmaan vikaa![/QUOTE]
?
?Mä annoin vaihdossa toyotan ja nipun valuuttaa et kyllä se ny maksamaanki jonkiverran tuli.Ahaa no se ilmamääräanturi siellä varmaan rinkkaa,pitäs varmaan viedä sitä näyttään jollekki asiantuntijalle.Onko toi kolina ollu jo kauan tos autos?Niin minkälainen remontti tuohon on tehty,ilmeisesti kansiremontti?
Leave a comment:
-
ongelma
Originally posted by Leka View Post[nusnus]Molemmat väärässä... On ollut M30 moottorin perässä kovaa vauhtipyörääkin, mutta jos kysymys on M30B34:sta niin sillion on aina tuplamassavauhtipyörä
[/nusnus]
Kiertokangen laakereita vaikataan kuvauksen perusteella. Rikkinäinen tuplamassavp pitää tosi karun äänen kun auton sammuttaa vaihde vapaalla ja kytkin ylhäällä.
Kyllä itellä teki just noin silloin aikoinaan!
Muutenhan auto toimi itellä ainaki helvetin hyvin konerempan jälkeen! olis vanhoja osiaki tallella ym. En ny tiedä saikko mitään paskaa autoa! Pulitikko paljo? Nii ja jos bensa haisee nii se on ilmamäärämittarin anturi! käytin seppälän autosähköllä ja siinä oli vika! ei uusittu mitään ku se sai testerin näyttämään vikoja nolla! liitokses siinä on varmaan vikaa!Last edited by Neo86; 23-11-2006, 10:25.
Leave a comment:
Leave a comment: