Originally posted by Leka
View Post
BMW 535i -90
Collapse
X
-
Onko tuo ääntely kuin vaarallista? Voiko toi vauhtipyörä hajota lisää ja hojottaa jotain muuta?
-
Niin vielä että katsastuksessa huomattiin että kone vuotaa hiukan öljyä.Kone käy muutenki kylmänä aika huonosti ja bensa haisee....
Leave a comment:
-
Originally posted by vitonen View Posteipä taida m30:ssä olla kaksoismassavauhtipyörää.
Korjatkaa jos olen väärässä, mut eikös tullut vasta m50-koneisiin?[nusnus]Molemmat väärässä... On ollut M30 moottorin perässä kovaa vauhtipyörääkin, mutta jos kysymys on M30B34:sta niin sillion on aina tuplamassavauhtipyöräOriginally posted by VK982 View PostVäärässä olet. Kaksoismassavauhtipyörähän sieltä löytyy!
[/nusnus]
Kiertokangen laakereita vaikataan kuvauksen perusteella. Rikkinäinen tuplamassavp pitää tosi karun äänen kun auton sammuttaa vaihde vapaalla ja kytkin ylhäällä.
Leave a comment:
-
Ääni kuuluu myös kytkin pohjassa!Mitähän tulee vaihtomoottori maksamaan?Kyllä NEO86 tämä on sinun vanha autosi,soittelinki auton historiasta ilmeisesti isäsi kanssa?Taisin saada aika huonot kaupat...Rinta joupin remonttimiesguru vaakuutteli mulle että toi kolahtelu kuuluu jostain irtonaisesta osasta,nii-in eipä tainnu olla ihan niin pikkusesta viasta kyse.Kerrotko Neo86 auton historiasta ja tiedätkö sanoa tuon "kolinan" aiheuttajaa.Kiitos paljon vastataajille!!!?
?
Leave a comment:
-
Kyllä E34 535 on kaksoismassavauhtipyörä, E28 535 ei ole kaksoismassaa, vaan ns.teräsvauhtipyörä.
Leave a comment:
-
tuttu juttu..
Kuulostaapa kilometrit/auto ja ääni tutulta.. ettei vaan olis ex bemarini?
Leave a comment:
-
eipä taida m30:ssä olla kaksoismassavauhtipyörää.
Korjatkaa jos olen väärässä, mut eikös tullut vasta m50-koneisiin?
Leave a comment:
-
Kolina voi tulla myös kaksoismassavauhtipyörästä, jos se vain tyhjäkäynnillä kolisee. Kokeileppa painaa kytkin pohjaan ja kuuntele koliseeko silloin? Jos ei enää kolise niin se vauhtipyörä on paskana... Koska jos koneessa on alakerta paskana niin se kolisee kyllä kierroksillakin...
Leave a comment:
-
Ei sen kyllä loppu pitäisi olla noilla kilometreillä jos kohtelu on ollu vähänkään asiallista ja kunnolliset öljyt ja niitä on vaihdettu riittävän usein. Mutta jos noin ikävästi on käynyt niin Oili jaloselta vaihtokonetta vaan tilalle selviät paljon halvemmalla, itse pistin omaani (vanhassa oli lohko halki ei muuta vikaa) ja hienosti kukkuu.
Leave a comment:
-
BMW 535i -90
Taitaa olla tulossa koneremppa alapäähän kun kone kolisee jostain moottorin ala puolelta.En pysty paikallistamaan tätä kolinaa mutta jotenki se kuulloitais tulevan koneen alakerrasta ja sopisi joksiki konerikon kolahtelulta...Autolla ajettu 311 eli sopis moottorin kulumis ääneksi
Kolina hiljaisempaa kylmällä mutta ääni kovenee lämmetessään ja ääni kuuluu vain auton käydessä tyhjäkäyntiä.Mahtaa olla kallista remppaa?Onko kukaa teettäny korjaamoilla remontteja näihin 3.5 moottoreihin,mitä on tullut maksamaan?
Tags: None
Leave a comment: