Announcement

Collapse
No announcement yet.

Millä glykoli pois huuruttamasta ikkunoita?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    Millä glykoli pois huuruttamasta ikkunoita?

    Elikkäs pitäisi saada aikojen saatossa ikkunoihin imeytynyt glykoli pois ikkunoista, enää sitä ei mistään vuoda.
    Olisko joitakin hyväksihavaittuja kikkoja tai myrkkyjä tiedossa, mikä veis glykolit mennessään ikkunoista?
    Last edited by superb; 27-11-2006, 07:15.
  • cojama
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1421
    • www.e30m3.fi

    #2
    Mahtaiskohan raaka lasol toimia?

    Comment

    • Spetke
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 3452
      • Janakkala

      #3
      Joku kunnon raaka lasinpesu neste, jos saat käsiisi oikein LAITOS pesuaineita niin varmasti lähtee voi olla, että perus tarjoustalokamat ei auta
      ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

      Comment

      • Valkman
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 712
        • Helsinki

        #4
        Jos vaikka esim. E39:stä tai uudemmista rasseista puhut, niin ikkunasta löytyy jonkinmoinen kalvo sisäpinnalta, joka ei kestä vahvoja liuottimia. Toki se on jo saatettu pilata aikasemmin, mutta kyllä lähtee miedommallakin. Vaikka kodin ikkunoihin tarkoitettua sumutevaahtoa tai pelkkää pesuainetta. Jostain syystä nää pesuaineet ovat yleensä sinisen värisiä... :think
        Last edited by Valkman; 27-11-2006, 10:03.

        Comment

        • superb
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2827

          #5
          E34 kyseessä (yllättäen?).
          Koitetaan edellämainittuja litkuja, kiitoksia vastauksista!

          Comment

          • Oldtimer
            Bimmer Fanatic
            • May 2006
            • 350
            • Ähtäri

            #6
            Hmm. Mahtaisikohan itsellä olla samaa ongelmaa kun kennon vaihdon jälkeen ei nesteitä enää hukkaa mutta lasit tykkää huurtua niin että hävettää ajella. :think
            ----: Fuck The Fuel Economy :----

            Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

            Comment

            • Valkman
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2006
              • 712
              • Helsinki

              #7
              Originally posted by superb View Post
              E34 kyseessä (yllättäen?).
              Koitetaan edellämainittuja litkuja, kiitoksia vastauksista!
              Joo sori, en nimimerkin takaa tunnista vielä tässä vaiheessa automerkkejä. Satuit vaan samanaikaan tuossa toisessa aiheessa kysellä niin tarkkaan E39:stä ja nimenomaan -96 vuoden lukoista.

              Comment

              • superb
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2005
                • 2827

                #8
                Originally posted by Oldtimer View Post
                Hmm. Mahtaisikohan itsellä olla samaa ongelmaa kun kennon vaihdon jälkeen ei nesteitä enää hukkaa mutta lasit tykkää huurtua niin että hävettää ajella. :think
                No just tämä, itseasiassa yksi laseista on jo hinkattu pesuaineilla ja se ei huurtunut kun muut oli jo ummessa!

                Originally posted by Valkman View Post
                Joo sori, en nimimerkin takaa tunnista vielä tässä vaiheessa automerkkejä. Satuit vaan samanaikaan tuossa toisessa aiheessa kysellä niin tarkkaan E39:stä ja nimenomaan -96 vuoden lukoista.
                Juu ei mitään, meinasin tolla kommentillani sitä, että en tiiä montaakaan E34:sta josta ei lämppärin kenno olis vuotanut joskus (tai ei vetäis laseja huuruun superherkästi juuri tuosta syystä).
                E39 taas on eri just päinvastainen, eli kennot taitaa kestää maailman tappiin asti.

                Comment

                Working...
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎