Announcement

Collapse
No announcement yet.

300- sarjan diisseli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PateR
    Newbiemmer
    • Nov 2006
    • 18

    300- sarjan diisseli

    Elikkäs olen katselemassa tuollaista 320 tai 330 e46 farkku diisseliä. Itsellä nyt 316 -99, joten on nuo alatukivarret vaihdettu ja kuunneltu ovien kitinöitä. Erityisesti diisseleiden ongelmat kiinnostaa ja mitä jippoja niiden löytämiseksi on? Onhan tuolla jotain pientä etsimälläkin löytynyt. Nyt alkoi myös arveluttamaan, että miten olette yleisesti mieltä? Kumpi syö Bimmeriä enemmän aika vai kilometrit. Eli katsellaanko vanhempaa vähän ajettua vai onko uudemmassa reilummin ajetussa "vara parempi":think
  • Nelikko
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 60

    #2
    Elämme näitä vaikeita aikoja. Vanhempaa ja v ä h ä n a j e t t u a dieseliä ei ole, ainakaan kaupan, eikä eritoten edullisesti. Omalla ajettu nyt 208 tkm ja vm 01. Vaihtoon jos yrittäis, niin sanotaan, että paljon ajettu. Semmosta se on. Monilla on ton verra päästelty/vuosi. Sinuna katselisin niitä uudempia ja vähän ajettuja.
    Bemariin ei mun mielestä aika juurikaan vaikuta. Vertaa vaikka moneen 10-15 tilastossa enitenmyytyyn autoon. Niitä samanikäisinä bemarin rinnalla tarkastellessa vaikuttavat vanhoilta romuilta

    Comment

    • PateR
      Newbiemmer
      • Nov 2006
      • 18

      #3
      Nojoo

      Tietenkin uusi ja ajamaton on paras, mutta rahakin ratkaisee. Kyllä on tullut verrattua tuota omaakin karvalakkia muihin ja kyllä se tuntuu aika lailla jämerämmältä ratkaisulta. Kuitenkin tulee tuo 30 - 35 tuhatta vuodessa. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin 318 facelifti. Olisi jo kuitenkin edes vähän tehoa eikä kuitenkaan söisi bensaa perikatoon asti... Halvallahan jos ajetaan niin pitäisi vaihtaa merkkiä, mutta kun ei halua...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎