Alkaa olee omat ideat vähissä joten auttakkee joku pliiz...
Eli '88 320i 2L M20B20 motilla.
LÄHTÖKOHTA:
Nokkahihna ajossa katkennut jonka jälkeen seissyt vähän yli vuoden ennen kansiremppaa.
Ajotusmerkit kohallaan, kunnon kipinä tulee kaikkiin tulppiin, bensaakin tulee
suuttimista joten pitäs jo pelkästään noilla kunnolla hörähtää.
MUTKU EI
Ajotus tarkistettu => OK. Bensan saanti => Ok, tosin selvis et ilmeisesti 6-koneessa startatessa ainoastaan 1, 3 ja 5 suuttimista tulee kakkua ja käynnissä sitten kaikista (onko näin?). Joka tapauksessa suuttimet on erikseen testattu ja ne toimii. Sähkövikadiagnoosi tehty alan korjaamossa => kaikki Ok. YKK-anturi vaihdettu => ei vaikutusta -Pieni ero käynnistämisessä onki ku ottaa YKK anturin pois pelistä => kiertää muttei lupaa lainkaan. Motronic boxi vaihdettu => ei vaikutusta. Ilmanottopuoli on tsekattu ettei vuotoja ole, samoin alipainepuoli.
Kaikkee on kokeiltu mut ilmeisesti joku "pikku juttu" on viel tekemättä
En mitenkään voi uskoo et bensa ois muuttunu vuodessa niin et vaikuttais noin paljoo -kylhä tankkiin aina jonkun verran vettä kondensoituu mut tossaki on melkee täys tankki ollu että...
Happipuoli on kyl hiukka auki et jos ei sitte yksinkertasesti saa riittävästi sitä, mikä sitte tarkottaski vian löytymistä siltä suunnalta. Mut pitäs kyl edelleenki edes hörähtää kunnolla...
Seki on viel kokeilematta et jos hinais sen satasen (vähintään ) vauhtiin ja pykälä sisään et josko sitte lähtis.
Kaikki ehdotukset huomioidaan
Eli '88 320i 2L M20B20 motilla.
LÄHTÖKOHTA:
Nokkahihna ajossa katkennut jonka jälkeen seissyt vähän yli vuoden ennen kansiremppaa.
Ajotusmerkit kohallaan, kunnon kipinä tulee kaikkiin tulppiin, bensaakin tulee
suuttimista joten pitäs jo pelkästään noilla kunnolla hörähtää.
MUTKU EI
Ajotus tarkistettu => OK. Bensan saanti => Ok, tosin selvis et ilmeisesti 6-koneessa startatessa ainoastaan 1, 3 ja 5 suuttimista tulee kakkua ja käynnissä sitten kaikista (onko näin?). Joka tapauksessa suuttimet on erikseen testattu ja ne toimii. Sähkövikadiagnoosi tehty alan korjaamossa => kaikki Ok. YKK-anturi vaihdettu => ei vaikutusta -Pieni ero käynnistämisessä onki ku ottaa YKK anturin pois pelistä => kiertää muttei lupaa lainkaan. Motronic boxi vaihdettu => ei vaikutusta. Ilmanottopuoli on tsekattu ettei vuotoja ole, samoin alipainepuoli.
Kaikkee on kokeiltu mut ilmeisesti joku "pikku juttu" on viel tekemättä
En mitenkään voi uskoo et bensa ois muuttunu vuodessa niin et vaikuttais noin paljoo -kylhä tankkiin aina jonkun verran vettä kondensoituu mut tossaki on melkee täys tankki ollu että...
Happipuoli on kyl hiukka auki et jos ei sitte yksinkertasesti saa riittävästi sitä, mikä sitte tarkottaski vian löytymistä siltä suunnalta. Mut pitäs kyl edelleenki edes hörähtää kunnolla...
Seki on viel kokeilematta et jos hinais sen satasen (vähintään ) vauhtiin ja pykälä sisään et josko sitte lähtis.
Kaikki ehdotukset huomioidaan
Comment