millainen on BMW-alarm system ? onkohan mulla vaan tarrat ikkunoissa (tuonti e 34 -90)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw-alarm system
Collapse
X
-
Re: bmw-alarm system
Originally posted by patte.525iMmillainen on BMW-alarm system ? onkohan mulla vaan tarrat ikkunoissa (tuonti e 34 -90)Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
-
-
Mulla on -90 e34:ssa bemarin häly ja kai siinä joku ajonestokin on. Sen saa päälle kaukosäätimellä tai kun kääntää ovesta sen "varkauslukituksen" päälle. Ja onhan siinä kojelaudan keskiritilässä se punanen valo, joka syttyy kun häly on aktivoitunut. Eli jos ei ole kojelaudassa sitä punasta valoa, niin tuskin on mitään hälyäkään. :juo
Comment
-
-
Hälärin softa on integroitu jo tehtaalla Steuergerätiin (ohjausboksiin???) ja jos häläristä ei oo auton eka omistaja maksanut, niin silloin autosta puuttuu mm. sireeni. Bemariliikkeet sakuissa koodaa parilla kympillä hälärin toimintaan jos sen haluu ja sireenin voi ostaa alkuperäsenä ja vilkutkin saa halutessaan vilkkuun autoo avatessa ja lukittaessa ja hälytyksen sattuessa. Jokasessa autossa jossa on se punanen ledi, on myös softa integroitu...
Hälärin toiminnan voi testaa helposti vetämällä konepellin vivusta pellin auki, mut silleen et peltiä ei nosta ylös. Sitten painaa ovet lukkoon, jolloin ledin pitäs rupee vilkkuun. Nooo sitten vaan pelti ylös ja ledin pitäs rupee vilkkuu vihasemmin ja jos häläri on aktivoitu, niin sireenikin huutaa.
Joo eli netist vaan ettiin mihin sireeni kytketään ja kuka bemariliike osaa aktivoida hälärin ja mihin hintaan...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigHälärin toiminnan voi testaa helposti vetämällä konepellin vivusta pellin auki, mut silleen et peltiä ei nosta ylös. Sitten painaa ovet lukkoon, jolloin ledin pitäs rupee vilkkuun. Nooo sitten vaan pelti ylös ja ledin pitäs rupee vilkkuu vihasemmin ja jos häläri on aktivoitu, niin sireenikin huutaa.
Voi se konepelti olla aukikin, täytyy vaan sormella painaa sitä kytkintä ja kaukolla ovet lukkoon ja häly päälle. Sitten vaan sormi pois kytkimeltä...
Edit: Tuossa jotain hälyn kytkentöjä.
Comment
-
-
no oisko sitten mullakin jotain hälyä tai sitten hullu auto, nimittäin yks päivä käytin takapenkin irti ja sitt kun laitoin sen paikalleen nii mä sillee perseellä pomppasin siihen päälle että se menee kunnolla kiinni nii mulla sytty siitä rymäytyksestä HÄTÄVILKUT päälle :roll: :roll: miksi!?F20 118d Aut.
________
Volvo S40
MB W204
e90 320d
e46 coupe
e32 730ia
Comment
-
-
Originally posted by 730iano oisko sitten mullakin jotain hälyä tai sitten hullu auto, nimittäin yks päivä käytin takapenkin irti ja sitt kun laitoin sen paikalleen nii mä sillee perseellä pomppasin siihen päälle että se menee kunnolla kiinni nii mulla sytty siitä rymäytyksestä HÄTÄVILKUT päälle :roll: :roll: miksi!?
tai sitten: http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ic.php?t=21497Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Comment