Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw-alarm system

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • patte.525iM
    BTCF Member
    • Dec 2003
    • 188
    • raasepori

bmw-alarm system

millainen on BMW-alarm system ? onkohan mulla vaan tarrat ikkunoissa (tuonti e 34 -90)
    patte.525im
  • blackrabbit
    Moderator
    • Nov 2003
    • 4855
    • Espoo

Re: bmw-alarm system

Originally posted by patte.525iM
    millainen on BMW-alarm system ? onkohan mulla vaan tarrat ikkunoissa (tuonti e 34 -90)
    Itse luulisin (luuloa siis, ei tietoa), että kyseessä on pelkät tarrat. Omasta autostani en ole tarrojen lisäksi mitään muuta hälytysjärjestelmään liittyvää löytänyt. Mutta kun punainen käynnistyksenestovalo vilkkuu kojelaudassa ja on BMW:n oman hälytysjärjestelmän tarra, niin kai se saattaa jonkun hörhön karkoittaa.
    Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
    Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
    E34 525i

Comment

• Jaksu
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 753
      • Kempele

Kyllä siinä jotain toimintoja on. Itselläni oli E36:ssa joku BMW:n häly systeemi, mutta purkivat hälyasentamossa sen pois uuden hälyn tieltä.
      xdrive

Comment

• JussiM
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 47
        • Kymenlaakso

Mulla on -90 e34:ssa bemarin häly ja kai siinä joku ajonestokin on. Sen saa päälle kaukosäätimellä tai kun kääntää ovesta sen "varkauslukituksen" päälle. Ja onhan siinä kojelaudan keskiritilässä se punanen valo, joka syttyy kun häly on aktivoitunut. Eli jos ei ole kojelaudassa sitä punasta valoa, niin tuskin on mitään hälyäkään. :juo

Comment

• KFZ-Koenig
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2900

Hälärin softa on integroitu jo tehtaalla Steuergerätiin (ohjausboksiin???) ja jos häläristä ei oo auton eka omistaja maksanut, niin silloin autosta puuttuu mm. sireeni. Bemariliikkeet sakuissa koodaa parilla kympillä hälärin toimintaan jos sen haluu ja sireenin voi ostaa alkuperäsenä ja vilkutkin saa halutessaan vilkkuun autoo avatessa ja lukittaessa ja hälytyksen sattuessa. Jokasessa autossa jossa on se punanen ledi, on myös softa integroitu...

Hälärin toiminnan voi testaa helposti vetämällä konepellin vivusta pellin auki, mut silleen et peltiä ei nosta ylös. Sitten painaa ovet lukkoon, jolloin ledin pitäs rupee vilkkuun. Nooo sitten vaan pelti ylös ja ledin pitäs rupee vilkkuu vihasemmin ja jos häläri on aktivoitu, niin sireenikin huutaa.

Joo eli netist vaan ettiin mihin sireeni kytketään ja kuka bemariliike osaa aktivoida hälärin ja mihin hintaan...
          Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

Originally posted by KFZ-Koenig
            Hälärin toiminnan voi testaa helposti vetämällä konepellin vivusta pellin auki, mut silleen et peltiä ei nosta ylös. Sitten painaa ovet lukkoon, jolloin ledin pitäs rupee vilkkuun. Nooo sitten vaan pelti ylös ja ledin pitäs rupee vilkkuu vihasemmin ja jos häläri on aktivoitu, niin sireenikin huutaa.
            Mulla huutaa töötti ja kyllä se sireenin näköinenkin konehuoneesta löytyy, lisäks takapenkin alla on joku "ylimääräisen" näköinen boksi johon tulee suht paljon johtoja. Täytyykin jossain vaiheessa katsella ETK:lta mikä se on, mutta veikkaisin jotain hälyyn liittyvää.

Voi se konepelti olla aukikin, täytyy vaan sormella painaa sitä kytkintä ja kaukolla ovet lukkoon ja häly päälle. Sitten vaan sormi pois kytkimeltä...

Edit: Tuossa jotain hälyn kytkentöjä.
            sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• 730ia
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 1457
              • pohjois-pohjanmaa, oulu

no oisko sitten mullakin jotain hälyä tai sitten hullu auto, nimittäin yks päivä käytin takapenkin irti ja sitt kun laitoin sen paikalleen nii mä sillee perseellä pomppasin siihen päälle että se menee kunnolla kiinni nii mulla sytty siitä rymäytyksestä HÄTÄVILKUT päälle :roll: :roll: miksi!?
              F20 118d Aut.
              ________
              Volvo S40
              MB W204
              e90 320d
              e46 coupe
              e32 730ia

Comment

• ankkuli
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 938
                • Hyvinkää

Originally posted by 730ia
                no oisko sitten mullakin jotain hälyä tai sitten hullu auto, nimittäin yks päivä käytin takapenkin irti ja sitt kun laitoin sen paikalleen nii mä sillee perseellä pomppasin siihen päälle että se menee kunnolla kiinni nii mulla sytty siitä rymäytyksestä HÄTÄVILKUT päälle :roll: :roll: miksi!?
                autosi superälykäs elektroniikka luuli että jouduit kolariin kun niin kovasti töyssähti. jos ovet olisivat olleet lukossa niin k-lukko olisi varmaan auennut myös.

tai sitten: http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ic.php?t=21497
                Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

Comment

• 730ia
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2003
                  • 1457
                  • pohjois-pohjanmaa, oulu

kiitos, olen nyt yhtä asiaa taas rikkaampi! mietinki jotain tuon tapaista.
                  F20 118d Aut.
                  ________
                  Volvo S40
                  MB W204
                  e90 320d
                  e46 coupe
                  e32 730ia

Comment

• Bemppu
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2003
                    • 247

Olisikohan jollakulla myydä tuollaista BMW-alarm -tarraa, on nimittäin ihan asiallisen näköinenkin.
                    Liippa se miehen tiellä pitää!

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎