Eli niin. Auto on E30 316 -88 ilman keskuslukkoa. Auto seisoo tuossa pihassa ja ovet pitäisi saada auki. Miten ne saisi auki ilman lasia rikkomatta? Tällaista ei satu kuin minulle ja turha alkaa mitään ryöstöyrityksiä laukomaan en minä tyhmä ole. Ja kiitos avusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Avaimet jäi auton sisään :oops: :(
Collapse
X
-
lyöt/painat jonkun esim puisen kiilan oven karmin väliin ja raotat ovea about sentin jolloin saa rautalankakoukun pujotettuun lukkonuppiin ja nykäset ylös.
TÄMÄ TOIMII VAIN ILMAN K.LUKKOA koska edellämainitussa ei ole nupeissa niitä palloja päässä
onneks auto ei jääny käymään niinku kaverilla.
Comment
-
-
Originally posted by f1zzlyöt/painat jonkun esim puisen kiilan oven karmin väliin ja raotat ovea about sentin jolloin saa rautalankakoukun pujotettuun lukkonuppiin ja nykäset ylös.
TÄMÄ TOIMII VAIN ILMAN K.LUKKOA koska edellämainitussa ei ole nupeissa niitä palloja päässä
onneks auto ei jääny käymään niinku kaverilla."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Koita jollain melkein vastaavalla avaimella. Avain lukkoon ja semmonen täristävä ranneliike. Siis tosi nopeasti pitää liikuttaa avainta ylös ja alas. Samaan aikaan kääntää varovasti avainta.
Toi liike on tosi vaikee selittää mutta jos sen oikein tekee niin pääsee autoon kun autoon.
Tai sitten lyöt kahvan alle lähelle lukkoa reijän. ja nostat napin ylös.
Helppoa kun sen osaa
Eikä sitten mitään leimaamistarosvo en ole
- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Kokemuksesta voin kertoa, että kyllä, raottuu riittävästi.Muista vain käyttää tarpeeksi jäykkää lankaa.
nimim. "itse sivusta seurannu, kun toinen yrittää lämmittää ovea jäätyneen lukon takia ja toteaa tunnin yrityksen jälkee, et "ei vaa aukee".T=-25´C :lol: "Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
Otsikko Aamulehdessä 12.1.
Comment
-
-
Re: Avaimet jäi auton sisään :oops: :(
Originally posted by XhawkEli niin. Auto on E30 316 -88 ilman keskuslukkoa. Auto seisoo tuossa pihassa ja ovet pitäisi saada auki. Miten ne saisi auki ilman lasia rikkomatta? Tällaista ei satu kuin minulle ja turha alkaa mitään ryöstöyrityksiä laukomaan en minä tyhmä ole. Ja kiitos avusta.
Sitten nykäisy ja avot ovi on auki!
Toimii joka merkissä ladasta BEMUUN!!!
Comment
-
-
Hyviä kokemuksia muovisesta pakkausvanteesta, ei naarmuta ja on riittävän jäykkää. Poliisisedät opetti kun olin jumettunut Jyväskylään lukittuani avaimet sisään.
Taita noin 60 cm pätkä muovistä pakkausvannetta kaksinkerroin, raota ovenkarmia hieman ylhäältä, liu´uta vanne alas, työnnä toista puoliskoa eteenpäin saadaksesi aikaan silmukan, pujota nupin ympäri ja kiristä, nosto ylös ja avot, ovi on avattu :shock:Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
-
En tiedä mitenkä bemarin lukon kanssa, mutta ainakin preludeen pääsee siään sellasella n. puolisen metriä pitkällä 3mm vahvalla langalla, jossa on päähän taitettu koukku>tämä lasin ja tiivisteen välistä oven sisään ja sitten etsimään sen koukun kanssa niitä tankoja jotka siellä oven sisällä kulkee ja eikun nykimään. Preluden lukkoon riitti n. 10min työskentely ja ovi oli auki.
Myöskin jotain toista avainta kannattaa kokeilla, vakkapa samanikäisestä bemarista. Vinkkinä voin antaa että -82 dx corollan avain käy ainakin moneen vanhempaa autoon :lol:
Onko takaluukku muuten lukossa? jos ei niin sitäkautta vaan sisään :juoF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by jokoEn tiedä mitenkä bemarin lukon kanssa, mutta ainakin preludeen pääsee siään sellasella n. puolisen metriä pitkällä 3mm vahvalla langalla, jossa on päähän taitettu koukku>tämä lasin ja tiivisteen välistä oven sisään ja sitten etsimään sen koukun kanssa niitä tankoja jotka siellä oven sisällä kulkee ja eikun nykimään. Preluden lukkoon riitti n. 10min työskentely ja ovi oli auki.
Myöskin jotain toista avainta kannattaa kokeilla, vakkapa samanikäisestä bemarista. Vinkkinä voin antaa että -82 dx corollan avain käy ainakin moneen vanhempaa autoon :lol:
Onko takaluukku muuten lukossa? jos ei niin sitäkautta vaan sisään :juo
Comment
-
-
Originally posted by XhawkPaljoko muuten poliisisedät ottaa tuosta jos ne kuhtuu avaamaan?
Ei vaan, tuo koukku homma on aika helppo tapa tai sitten juoksutat poliisi setää... Niin ja se kiinteä takapenkin selkänoja ei ole ongelma, eiköhän sen saa pois edestä :juoF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Comment